Hallo wie kan mij helpen voor achterwand

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter
Hoofdbeheerder / oprichter

Re: Hallo wie kan mij helpen voor achterwand

Bericht door Kevin »

Dat zou helemaal lekker zijn, dat zou betekenen dat ik niet eens een peukie kan roken bij het slopen van een kozijntje :roll: boem !!
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

jari4now

Bericht door jari4now »

Pfffff...Had zelf ook verkeerd gelezen......dus ff nieuwe tekst......Kevin is ook af te raden...roken...bij het slopen en het aanbrengen van nieuwe kozijnen...overigens heeft dat niets met de PUR-schuim te maken

inadepina
200-400
200-400

Re: hallo wie kan mij helpen voor achterwant

Bericht door inadepina »

jari4now schreef:
ook niet na zagen en/of snijden?????? daarom had ik erbij gezet voor de zekerheid......
Nee Bianca alle gassen en sionaten zijn na uitharding uit het schuim verdwenen, en als je erna nog met tegellijm(voor kleur en structuur) en Epoxy (voor harde toplaag) er overheen gaat dan kan het zeker geen kwaad, mijn wand is ook van een soort van Polyurethaanschuim(PUR).

Het dus zeker geen kwaad en zelfs in een mal uitermate geschikt voor een achterwand...

Enne Rubson Pur-schuim is te koop bij de GAMMA in Weert :wink: (alles voor de omzet toch Pygotje)
ik ben niet bianca maar bedankt
:)
Doe mij maar een joint zei de goudvis, dan word ik lekker haai..........

jari4now

Re: hallo wie kan mij helpen voor achterwant

Bericht door jari4now »

inadepina schreef:
jari4now schreef:
ook niet na zagen en/of snijden?????? daarom had ik erbij gezet voor de zekerheid......
Nee Bianca alle gassen en sionaten zijn na uitharding uit het schuim verdwenen, en als je erna nog met tegellijm(voor kleur en structuur) en Epoxy (voor harde toplaag) er overheen gaat dan kan het zeker geen kwaad, mijn wand is ook van een soort van Polyurethaanschuim(PUR).

Het dus zeker geen kwaad en zelfs in een mal uitermate geschikt voor een achterwand...

Enne Rubson Pur-schuim is te koop bij de GAMMA in Weert :wink: (alles voor de omzet toch Pygotje)
ik ben niet bianca maar bedankt
:)

Het citaat wat ik gebruikte was van biancab...al was dat even niet goed te zien

inadepina
200-400
200-400

Bericht door inadepina »

ik bedankte alleen, je stukje was duidelijk hoor :D
Doe mij maar een joint zei de goudvis, dan word ik lekker haai..........

Onderwerp auteur
michell
0-200
0-200

Bericht door michell »

dus als ik het helemaal goed begrijp kan je toch pur gebriuken ???

want als dat zo is doe ik dat wel als ik verhiust ben

want had laats stuk kienhout gekocht bij intratiun was kleine 60euro kwijt voor heel grootstuk
doe hem er in 3 dagen later blijkt water helemaal geel te worden ik kijk goed na die kienhout bleek het gewoon boom te wezen dus helebak moeten reinigen en heb in 1x witte stip er in ma heb al medicatie er voor en hopen dat weg is voor volgede week donderdag want ik krijg dan trio keizer mooiri 2 vrouw en 1man alemaal volwasen en kan niet hebben als die ook witte stip krijgen

dus ik ga wel met de achter kant aan knutselen als ik verhiust ben

ma mensen hartstike bedankt dat jullie alemaal mee denken dit is voor mij de eerste forum site waar ik het leuk op vind :D
ga zo door

heb de bak nu eidelijk weer draaien

PygoMania
0-200
0-200

Bericht door PygoMania »

Heerlijk om te horen dat je het hier zo naar je zin hebt :D daar doen we het voor :D

Ohh btw van kienhout verkleurt je water ook wel degelijk geel/bruinig hoor, dat is normaal :)
i'm the Bengel gotta love me!!!