Water verversen bijvullen
-
jari4now
Re: Water verversen bijvullen
Ook ik gebruik een tuinslang en bij het aanzuigen heb ik geen last, beide bakken doe ik met een slang van een meter of 10, dus tegen de tijd dat het water zover is dan is de slang al op de plek waar het water heen moet, en vullen doe ik dan gewoon via de themosstaatkraan van het bad....
Werkt grandioos...wat is verversen toch hard werken..... 3x per weeek ( 2x 30% en 1 x 50%)
Werkt grandioos...wat is verversen toch hard werken..... 3x per weeek ( 2x 30% en 1 x 50%)
normaal doe ik het ook met de tuinslang zo hup de tuin in...maar soms met emmertje en DOORZICHTIGE :twisted: slang en ja dan wil t wel eens gebeuren dat ik t in mijn mond krijg...maar slik het niet door spuug het gelijk uit en spoel mijn mond met kraaanwater...en kijk ik leef zelfs nog...
speciaal voor Kees beetje cryptisch.... :twisted:
speciaal voor Kees beetje cryptisch.... :twisted:
Grtzz Bianca
Trek wel een duikpak aan en maak van mijn huis een aqua...
Trek wel een duikpak aan en maak van mijn huis een aqua...
Hahaha, zo cryptisch vind ik hem niet :twisted:
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
Airwin
Onderwerp auteur - 200-400

hehe oke zo te zien zijn jullie echte ''zuigers''
En idd als je nagaat dat je als kind zo in een sloot springt of lekker met een bootje varen dat zal niet schoner zijn dan een aquarium.
Bedankt voor de info zover
En idd als je nagaat dat je als kind zo in een sloot springt of lekker met een bootje varen dat zal niet schoner zijn dan een aquarium.
Bedankt voor de info zover
120x40x55 tanganyika in de maak
ja nog steeds
Off Topic
ooit iemand de film Full Metal Jacket gezien? nou moet daar ik gelijk aan denken als ik bovenstaande reply's lees en dan wel het volgende citaat; "I'll bet you can suck a golfball through a gardenhose,, 
Zelf zuig ik er ook gewoon aan hoor, als ik te hard gezogen mocht hebben, kits ik t zo uit...
i'm the Bengel gotta love me!!!
Wel een hoop zuigers hier :twisted: .
BOT.
Waarom wordt er altijd in de boeken gewaarschuwd dat je de slang nooit met de mond aan mag zuigen terwijl bijna iedereen dat doet?
BOT.
Waarom wordt er altijd in de boeken gewaarschuwd dat je de slang nooit met de mond aan mag zuigen terwijl bijna iedereen dat doet?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
Rob Bosman
Geen idee daarom heb ik op mijn grote bak alleen maar een kraan die ik open hoeft te draaien.
Jaja, dat heb je vast niet gedaan voor het gemak, maar omdat de boeken dit zeggen
.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
jari4now
En dat weet ik wel zeker, die Rob doet écht alles volgens het boekje en niets voor het gemak,
dat is ook de reden van de meeste mensen die het aanzuigen met de slang doen, omdat het "niet"in het boekje staat........ en dus commercieel niet verantwoord is....
Precies Jan, als mijn vissen er in kunnen leven zal het voor mij ook niet slecht zijn.
Volgens mij zit een mens toch anders in mekaar dan een vis
.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Ik vind het aquarium water eigelijk helemaal niet zo verkeerd smaken
this vaak alleen zo pis lauw wat het niet lekker maakt.
Oke, wist niet dat het groningse water zo slecht was, hehe.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Wij zullen hoogstes aan de dunne raken als je een flinke sloot binnen hebt gekregen, maar opzich zou het goed water moeten zijn.
Geloof ook niet dat je er dood van zal gaan, maar als je er van aan de dunne raakt, zit er toch iets in wat je lichaam niet prettig vindt.
Houd het drinken van water wel bij de Britta
Houd het drinken van water wel bij de Britta
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie