Op zoek naar nieuw aquarium en ervaringen

Plaatst hier uw onderwerp als het niet in een andere rubriek geplaatst kan worden.
Plaats reactie

Onderwerp auteur
Nieuweling Flevoland
0-200
0-200

Op zoek naar nieuw aquarium en ervaringen

Bericht door Nieuweling »

Hallo iedereen,

Helaas is onze superfish qubiq 60 sinds vandaag lek, er stroomt allemaal water. Mn partner kwam met het idee om dan toch voor een nog grotere bak te gaan aangezien ik/we het toch wel enorm leuk vinden.

We hebben ook evt een ander plekje kunnen vinden en kunnen nu een aquarium kwijt van 120cm! De kosten mogen oplopen tot ongeveer €800. Weet iemand een moeie bak, we zijn op zoek naar bak/meubel combi

We hebben op dit moment eiheim vivaline 240 of juwel vision 260 op het oog omdat we deze mooi vinden. We zijn op zoek naar een bak die niet over meubel uitsteekt.

Hopelijk kunnen jullie ons beetje op weg helpen!
Afbeelding

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Re: Op zoek naar nieuw aquarium en ervaringen

Bericht door amber98 »

Wat vervelend! Heb je de bon nog? Dit zou zo snel niet mogen gebeuren en zit normaal gezien gewoon garantie op.

Wel fijn dat je voor een grote bak kan gaan! Ik ben fan van het merk aquatlantis. De aquatlantis Volga 240 is in veel moderne kleuren te krijgen. Voordeel hiervan is dat je altijd kannoverstappen naar een ander filter, of extern filter. Bij juwel kan dat niet. Eheim is ook prima. Juwel is een startersaquarium, ikzelf stoorde me aan kleine details maar dat ligt geheel aan jullie zelf.

Onderwerp auteur
Nieuweling Flevoland
0-200
0-200

Bericht door Nieuweling »

Aqualantis is idd ook mooi. Maar vinden eheim ook erg mooi. Dus wordt twijfelen of hebben jullie voors en tegens voor 1 vd 2

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Bericht door amber98 »

Volgens mij word de eheim standaard geleverd met extern filter? Vraag is dan of je dat wil. Aquatlantis is in beide varianten te krijgen, met intern of extern filter. Verder is het meer je eigen keuze wat je mooier vind, beide bakken zijn gewoon prima