De krabbies? Hhmm niet zo heel veel spannends over te zeggen.
Eigenlijk zijn dit maar luie dieren

! Op internet las ik al dat ze niet actief op zoek gaan naar voer, dat klopt! Wanneer ik er voer in leg, gaan ze er niet snel naar op zoek. Meestal is het de volgende ochtend wel weg. Tenzij ik er rode muggenlarven in gooi! Dan komen ze al heel snel uit hun stekie, grijpen ze wat ze grijpen kunnen en nemen dat weer mee.
Ik zie ze sws redelijk weinig. Ik wist dat ze een vast stekje op zoeken en daar vaak zitten. Nou die hebben ze gevonden. Wanneer de lamp uit is dan zie je ze wel eens naar de vissen kijken in het aquarium ernaast! En de vissen naar hun! Vooral de goerami vind ze erg interesant!!
Op zit moment is hun bakje ook erg rommelig. Ik heb er wat zand uit gehaald voor dat wandje en heb toch al last van verzakkingen. Dus dat wandje moet zo snel mogelijk erin.
Verder denk ik dat ik er een bromelia in ga zetten wanneer het wandje erin staar. Dat is een mooie plant die je vaak in krabbenbakjes terug ziet. Ik hoop dat de bladeren van deze plant voor meer beschutting zorgen, zodat ze misschien iets meer door de bak gaan lopen. Nu is het erg open en dat vinden ze niet fijn merk ik.
Ben wel van plan om ze bij de verbouwing uit de bak te halen. Dit zullen ze niet leuk vinden, maar het moet maar. Kan ik ook nog even 1 keer naar hun geslacht kijken voor de zekerheid.
Toch ben ik nog steeds erg blij met ze! Ze blijven grappig en ik weet zeker dat ik ze in de loop van de tijd vaker ga zien!
Edit:
Net even dit plaatje geschoten: