Ik heb ook nog vijf pristella maxillaris zwemmen maar ik twijfel of ik deze school uitbreid of een hele nieuwe school aanschaf.
Graag wil ik weten of er iemand hier ervaringen heeft met één of meerdere van deze soorten. Of een ander voorstel heeft.
Op mijn lijst:
Goudtetra.
Prachtige vissen maar zijn lastig aan te komen. Heb ze toevallig laatst zien zwemmen maar of ze er nog zijn tegen de tijd dat ik ze wil halen is de vraag...
Citroentetra.
Mijn man leek het leuk een gele vis in het aquarium te hebben. Ze vertonen ook erg mooi school gedrag zag ik op youtube. En ze zijn mooi
Zwarte fantoomzalm.
Vind ik zelf erg mooie vissen. Ik moet me over deze nog een beetje inlezen. Ik heb ze nog nooit gehad. Ze lijken me erg interessant om te hebben.
Ze moeten qua kleur een beetje passen in de inrichting die ik binnenkort zal hebben. Een junglestyle inrichting met lavasteen, spiderwood en zand. Weet nog steeds niet of ik de achterwand wegdoe of niet........
Dus geen bruine/rode vissen
Het wordt sowieso maar één scholenvis dus alles wat ik dan nog heb aan kegels/pristella's gaat weg.
De kegels blijven tot het er niet genoeg meer zijn om een school te noemen..Ik vind het zielig of twee-drie kegels te hebben zwemmen. Aan de andere kant zullen ze toch niet heel lang meer leven..........
De drie betta splendens dames die ik nog heb gaan ook weg
Ze moeten verder passen bij:
Koppel Nannacara anomala
Pangio kuhlii
Otocinclussen
Mijn Balteata en braadpanmeerval tel ik niet mee..De balteata vindt niemand lief en de braadpan vind alles prima