Dit weekend wordt eindelijk mijn aquarium gevuld dus wil ik gelijk planten gaan bestellen. Ook al duurt het indraaien een tijdje, ik wil toch meteen ook voer mee bestellen. Omdat ik het meteen goed wil doen vraag ik dus maar even na welk voer geschikt is.
In mijn aquarium komen neocaridina heteropoda (of is het toch davidi?) en dan de gele of de oranje, ben ik nog niet over uit, en een koppeltje oranje dwergkreeftjes. Het handigst zou dus voer zijn dat voor beiden goed is. Nu heb ik al Dennerle Shrimp King Complete gezien, wat voor beiden goed zou zijn. Iemand daar ervaring mee? Hier zit 30 gram in, doe je daar een beetje lang mee? (Kan echt totaal niet voor me halen hoeveel dat zou zijn haha
Nu ik toch een topic open, wil ik ook even navragen welk voer geschikt is voor een betta man. Na een paar maanden wil ik namelijk een betta in mijn bak doen (ik weet dat de kans groot is dat ze niet goed gaan met kreeften, die zullen dan ook naar een andere bak verhuizen tegen die tijd), maar de site waar ik nu kijk is vrij onduidelijk wat betreft voer
En de laatste vraag, hoelang is voer houdbaar? Anders kan ik eventueel ook gelijk wat droogvoer voor de betta bestellen
Edit: ik vind nu net Tropical Betta 15 mg. Is dat wat?