Eerste 2 lagen tegellijm zitten erop dus het is weer even tijd voor wat foto's.

De hydor flo sproeiers weggewerkt in de achterwand, deze zullen ook een laagje epoxy met tegellijmpoeder krijgen net als m'n achterwand zelf zodat ze nog minder zullen opvallen. Op de linker komt 1 van mijn 2 filters te zitten, op de rechter komt een stromingspomp.

Dit is hoe ze in m'n achterwand weggewerkt zitten, 2 op maat gemaakte buisjes van pvc met een acryl bodemplaatje. Ik vond deze ook gewoon leuk omdat het is alsof m'n achterwand je aankijkt...Diep, diep in je ziel...mwuahaha

Plan voor deze steen is 100 keer aangepast maar ben er uiteindelijk erg tevreden mee. De 2 spleten worden de uitstromen van mijn tweede filterpomp. Deze heb ik gemaakt door pvc buis plat te maken.

Dit is hoe die steen er van achter uitziet. een T-stukje en knietje. Simpel maar (hopelijk) effectief.

Een overzichtje van de "stenen" en met al m'n uitstromen aan dezelfde kant van m'n bak. Al m'n pompen (inclusief de stromingspomp) halen het juist van de andere kant in de hoop dat zo m'n doorstroming beter gaat zijn dan wat 'ie was.

En een volledig overzichtje inclusief de boom. Die lijkt heel donker maar dat komt omdat m'n verlichting nu op m'n bak ligt en niet erboven hangt.
Lijkt toch best aardig...