Maar dan wijdt ik hem bij deze ook aan onze poes Bubble en onze aanstaande poes Candle.
Charlie is nu alweer 8 maanden oud.
Hij heeft behoorlijke puberbananen in zijn oren hangen en wanneer hij iets moet doen kijkt hij gewoon doodleuk de andere kant op.
Verder is hij nog steeds lief!
Hij begint flink waaks te worden. Alles wat langs ons huis loopt is rede om naar de voordeur te rennen en te gaan staan blaffen
Hij vindt het zelfs nodig om aan te slaan wanneer op zondag de kerkklokken aan het luiden zijn.
Elk polletje gras en struik moet worden besnuffeld en ondergepiest en je moet een flink end met hem lopen voordat meneertje eindelijk is uitgeplast
Hij heeft laatst een Giardia infectie gehad, maar daar is hij gelukkig weer vanaf.

Bubble vindt Charlie nog steeds niet leuk, al wordt ze al wel steeds vrijer en assertiever. Gisteren hoorden wij Charlie ineens keihard janken. Ik schrok me rot! Blijkbaar had Bubble haar nageltjes even laten voelen.

En dan onze nieuwste familielid. Ze woont nog bij de fokker want ze mag pas vanaf 13 weken mee naar huis.
Maar ik wil jullie alvast voorstellen aan Candle. Een Chocolate tortie point brits korthaar poesje (hele mond vol)

En onze Beau..Moeder van Bubble en nog maar 8 jaar oud toen ze afgelopen januari overleed agv een tumor..