Nogmaals iedereen bedankt!
(Hoe sluit je een topic?)
Ja ik denk idd dat ik moet afwachten. Ik ga ze denk ik maar goed in de gaten houden en als ik merk dat de een het wel doet en de andere niet, dan haal ik er één uit (meer voedingsstoffen voor de ander).Linda schreef:Tuurlijk vinden wij het leuk om te weten hoe het allemaal is verlopen!
Fijn dat al je planten bezig zijn om er bovenop te komen.
Ik durf niet te zeggen wat je met de martii moet doen...Als de ene het wel doet en de andere niet sja...Je kunt het afwachten
Oke dan zal ik dat ook eens proberen. Is dat eenmalig of moet je steeds een nieuw bolletje er bij doen? En waar koop je zoiets?Linda schreef:Ik zou er dan iig een kleibol oid bijdoen. Kost geen drol en je hebt er echt plezier van!
Bij elke aquarium zaak. je hebt verschillende soorten ik heb de root sticks van easylife. Maar het maak niet echt uit welke soort je haald.tobyderks schreef:Oke dan zal ik dat ook eens proberen. Is dat eenmalig of moet je steeds een nieuw bolletje er bij doen? En waar koop je zoiets?Linda schreef:Ik zou er dan iig een kleibol oid bijdoen. Kost geen drol en je hebt er echt plezier van!
Gewoon in het grond duwen met een laagje grind er over heen afdekken volgens mij hebben die tabletten zon werking rond de 30 cm in diameter rond om de tablet meestal na een maand of 2 maanden mlet je ze weer bij plaatsen ze lossen langzaam op.tobyderks schreef:Zijn deze tabletjes goed?:
https://www.petsplace.nl/vis/verzorging ... b~M-662608
En hoe lang werken deze dingen? Hoe moet ik ze bij de plant er in foen? Onder het grind bij de wortels of eronder of nog anders?