In mijn Lido 120 zitten op het moment vuurgarnalen en corydoras panda.
Voorheen zaten hier ook nog cristal red garnalen bij. Deze garnalen zijn allemaal verdwenen, nu wilde ik graag nieuwe cristal red garnalen erbij plaatsen. Kan dit eigenlijk wel of verstoten de vuurgarnalen de cristal red garnalen omdat de vuurgarnalen in de meerderheid zijn.
Het zou zonde zijn als ik er nieuwe bij plaatst en over een paar maanden zijn ze weer verdwenen.
een vraagje ivm garnalen
een vraagje ivm garnalen
juwel lido 120
corydoras panda, crystal red/black en vuurgarnalen
Re: een vraagje ivm garnalen
Ik heb zelf in mijn nano een hutjemutje van drie verschillende soorten garnalen (Malawa, Kili en vuurtjes) En dat laat elkaar allemaal met rust 
Linda dank je voor je reactie
De garnalen laten elkaar ook met rust.
Maar ik meen dat ik ooit iets gelezen heb dat de ene soort het andere soort zou verdringen, maar ik weet het niet meer precies. En nu mijn cristal red garnalen allemaal zijn verdwenen moest ik hier aan denken.
De garnalen laten elkaar ook met rust.
Maar ik meen dat ik ooit iets gelezen heb dat de ene soort het andere soort zou verdringen, maar ik weet het niet meer precies. En nu mijn cristal red garnalen allemaal zijn verdwenen moest ik hier aan denken.
juwel lido 120
Oh..Daar weet ik helaas niks van. Maar de drie soorten in mijn bak gaan iig goed. Dus misschien valt het mee?
Ik heb alleen gehoord als ze gaan voortplanten en gaan kruisen kan je zwakke naakomelingen krijgen die zich niet kunnen voortplanten of raare andere dingen kunenn hebben. Dit heb ik trouwen van het internet
'The eye is useless, if the mind is blind'