Vraagje over Juwel rekord 800

Plaatst hier uw onderwerp als het niet in een andere rubriek geplaatst kan worden.
Plaats reactie

Onderwerp auteur
Debwout1
0-200
0-200

Vraagje over Juwel rekord 800

Bericht door Debwout1 »

Hoi!

Ik had een vraagje en weet niet of er al een onderwerp over is maar, sinds kort hebben we een Juwel rekord en heb ze voornamelijk voor garnalen en wat visjes... Heb er dus voor het eerst garnalen in zitten en heb waar het water in gaat in de filter afgedekt met filter watten. Nu zit er aan de kant van het verwarmings element ook een rooster kunnen de garnalen daar in?? Heb het idee van niet, maar dacht misschien heeft iemand hier er verstand van. :?:

Alvast bedankt. Groetjes Debora :D
Onze aquarium 110 liter

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Re: Vraagje over Juwel rekord 800

Bericht door Linda »

Mijn ervaring met garnalen is dat ze overal inkomen...Als ze net uit het ei komen zijn ze nog zó klein. Ik haal er regelmatig een paar (levend) uit mijn externe filter. Maar ik denk niet dat het kwaad kan wanneer je garnalen bij de verwarming kunnen komen. Dat kunnen ze bij mij ook. :)

Onderwerp auteur
Debwout1
0-200
0-200

Bericht door Debwout1 »

Linda schreef:Mijn ervaring met garnalen is dat ze overal inkomen...Als ze net uit het ei komen zijn ze nog zó klein. Ik haal er regelmatig een paar (levend) uit mijn externe filter. Maar ik denk niet dat het kwaad kan wanneer je garnalen bij de verwarming kunnen komen. Dat kunnen ze bij mij ook. :)
Dankje voor je antwoord ze zijn niet zo klein meer had er 20 ingedaan kan er tot nu toe nog maar 7 vinden... deze laten zich niet meer zien... 2-3 dagen volop en nu niet meer haha.
Onze aquarium 110 liter

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Bericht door Linda »

Ik heb laatst meer dan 50 vuurgarnalen in mijn meterbak gegooid, denk maar niet dat ik er ooit één zie :P
Ze kunnen zich, indien er voldoende verstopplekken aanwezig zijn, goed verstoppen.