Ik heb een vraag m.b.t. mijn Hygrophila corymbosa. De onderste bladeren laten allemaal één voor één los. Alleen de bovenste 6/8 bladeren blijven over. Geen gezicht natuurlijk... Wat kan de oorzaak zijn?
Ik voeg bioco2 en profito toe.
die redenatie snap ik niet ???Linda schreef:Uhm...Stroming Lijkt me sterk...Wij hebben dezelfde bak, dezelfde pomp (bijna) en ik heb dit probleem niet
Maarja ik heb ook niet heel veeleisende planten....
Je mag mijn wavemaker wel lenen, kijken of het helpt. Maar hou rekening met een flinke stroming dan
Kunnen je espei's en roodkopjes wel hebben trouwens
natuurlijk heeft een crypto minder stroming nodig dan een gemiddelde stengelplant en dat schrijf ik er ook bijLinda schreef:Uhm...Stroming Lijkt me sterk...Wij hebben dezelfde bak, dezelfde pomp (bijna) en ik heb dit probleem niet![]()
Dat voeg ik ook af en toe toe. Maar de rode planten zijn knalrood en hebben nergens last van. Lijkt me stug dat het dan een ijzertekort is...Elwin schreef:Ik begon ook met easycarbo en profito.
Sinds ik ook ferro ( voor het ijzer gehalte) toevoeg groeien de planten toch iets mooier.
Ferro van Easylife kan je ook overwegen om teproberen.
Ik kan het wel een keer proberen Linda. Wellicht is stroming toch de oorzaak.stylz schreef:die redenatie snap ik niet ???Linda schreef:Uhm...Stroming Lijkt me sterk...Wij hebben dezelfde bak, dezelfde pomp (bijna) en ik heb dit probleem niet
Maarja ik heb ook niet heel veeleisende planten....
Je mag mijn wavemaker wel lenen, kijken of het helpt. Maar hou rekening met een flinke stroming dan
Kunnen je espei's en roodkopjes wel hebben trouwens
je kan met 2 identieke bakken en pompen in de enen bak voldoende en in de andere bak onvoldoende stroming hebben, dat hangt niet alleen van de planten zelf af maar ook van je hardscape, je plaatsing van de instromer, de concentratie van stoffen, je verlichting.