Nu kan ik het voedingsadvies niet meer volgen omdat het advies nog al verschillend is...........
Wat mij inmiddels duidelijk is is dat we zinkende korrels moeten hebben, deze hebben we dan ook.
Advies is dus nog al wisselend, ik lees hier van alles over, Op de verpakking staat meerdere keren kleine beetjes, op een forum lees ik dat je het best moet kijken hoeveel ze in een minuut kunnen eten maar in de winkel waar ze vandaan komen zegt men dat ze om de 2 dagen 4 a 5 korrels mogen..............
Ik was eigenlijk van plan mij aan het laatste advies te houden maar ik twijfel. Heb als middenweg bedacht 3 korrels per dag maar ik heb het idee dat ze honger hebben. Vandaag zag ik een van de vissen aan het groen knabbelen, niet erg maar zou een teken kunnen zijn? Hoorde verder dat ze komkommer lekker vinden maar ik neem aan dat ze met zijn tweeën een heel dun plakje moeten hebben of niet........?
Verder heb ik het idee dat de ene vis steeds tegen de andere vis ''duwt'' met zijn kop. Is dit spelen, ik heb het idee van niet (ik heb hem gedreigd met een time out in de vissenkom die nog ergens staat maar het maakt geen indruk
Kan dit kwaad??
Oja, en ze gaan soms naar boven om lucht te happen denk ik, de een doet dat wat vaker dan de ander. Heb water ververst voor een deel.....wat kan de oorzaak zijn?
Nou dat waren alle vragen weer voor vandaag
Groet, Visjes