Easy life profito
Easy life profito
Weest iemand hoelang dit produkt houdbaar is?
Als ik vandaag een vraag stel, wil ik vandaag antwoord. En niet morgen, anders had ik het wel morgen gevraagd.
Re: Easy life profito
Vrij lang hoor,maar het wordt net elke dag wat minder van kwaliteit vanwege oxidatie!
Ik heb de fles meegekreg toen ik die bak overnam van iemand. Dat spul is nu bijna zwart
Als ik vandaag een vraag stel, wil ik vandaag antwoord. En niet morgen, anders had ik het wel morgen gevraagd.
Oxidatie!! Gekend fenomeen
Als je niet echt weet hoe oud het spul al is en het er bedenkelijk uitziet,voor wat het kost zou ik dan zeker niet het risico nemen dit nog te gaan gebruiken.Eens het echt een zeer donkere siroop wordt,heeft het produkt zijn beste tijd wel gehad ja.
Als je niet echt weet hoe oud het spul al is en het er bedenkelijk uitziet,voor wat het kost zou ik dan zeker niet het risico nemen dit nog te gaan gebruiken.Eens het echt een zeer donkere siroop wordt,heeft het produkt zijn beste tijd wel gehad ja.
Ja ok. Vandaar dat de algies ook wat meer de kop op kunnen steken?
Geen zekerheid maar ook niet uit te sluiten.
Eens het produkt ver over zijn tijd heen is zal er nogal wat voeding niet meer aangeboden worden zoals wenselijk.
Verminderde voedselopname=algen
Eens het produkt ver over zijn tijd heen is zal er nogal wat voeding niet meer aangeboden worden zoals wenselijk.
Verminderde voedselopname=algen
Ik word steeds emotioneler, ik voel dat ik dichter bij de oplossing kom. Gisteren bij mijn vriend Johan spulletjes besteld die ik voor de EI methode nodig heb. Zou het leuk zijn als ik iedere week een foto plaats zodat jullie mijn algenaholocaust kunnen volgen?
Ik had een 5liter vat gekocht en toen ik thuis kwam en het er na een week ingooide bleek de profito een rare kleur te hebben en er zaten schilfertjes door.
Ik ben de voplgende dag ermee naar de winkel geweest en kreeg een nieuwe die wel de juiste kleur had en geen schilfertjes.
De winkelier heeft de oude profito naar easylife gestuurd om na te kijken en na een maand kreeg die bericht dat het nog goed was en er niks aan mankeerde.
Nu weet ik natuurlijk niet of ze bij easy life zouden zeggen of het niet goed was maar toch.
Ik ben de voplgende dag ermee naar de winkel geweest en kreeg een nieuwe die wel de juiste kleur had en geen schilfertjes.
De winkelier heeft de oude profito naar easylife gestuurd om na te kijken en na een maand kreeg die bericht dat het nog goed was en er niks aan mankeerde.
Nu weet ik natuurlijk niet of ze bij easy life zouden zeggen of het niet goed was maar toch.
easy life met schilfers is gewoon goed, het spul bederft niet echt.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
-
kip
Even schudden met de fles en, zoals ik doe, bij de waterwissel de dosering oplossen in de laatste liter leidingwater.
Dat is een beetje lastig als je je aquarium vult met de tuinslangkip schreef:Even schudden met de fles en, zoals ik doe, bij de waterwissel de dosering oplossen in de laatste liter leidingwater.
Maar dan kun je altijd ff een glas water uit je bak halen, de profito oplossen en alsnog in je bak gooien
-
no_mans_land
- 0-200

rechtstreeks in de bak doseren met een grote spuit aan de uitstroom.. ik doseer in het opvoervak van de bioloog...Catfish schreef:Dat is een beetje lastig als je je aquarium vult met de tuinslangkip schreef:Even schudden met de fles en, zoals ik doe, bij de waterwissel de dosering oplossen in de laatste liter leidingwater.
Maar dan kun je altijd ff een glas water uit je bak halen, de profito oplossen en alsnog in je bak gooien
-
ijsselmeer
- 200-400

De ideale combinatie, Easy life Profito plantenvoeding + EasyCarbo koolstofvoeding kan ik dit gebruiken voor mijn planten mooier dus voedingsrijker te maken of welk merk heb ik nodig voor de opstart van planten ?
Ik hoor het graag
Ik hoor het graag
VAREN IS FIJNER DAN JE DENKT
Laatst bekeek ik hun site en ik vond dit:
Anti-oxidanten en conserveermiddelen gaan het verval van ProFito tegen, waardoor een langere houdbaarheid gegarandeerd is. Koel en donker bewaren verlengd overigens de houdbaarheid.
Dosering opstarten:De kleur van het produkt kan variëren van heldergroen tot donkerbruin. Welke kleur het ook aanneemt, het blijft een heldere oplossing. De kleur van het produkt is overigens irrelevant voor de efficiëntie van bemesting.
Gebruik de eerste paar weken ongeveer 1/3 van de dosering. Dit kan dan later aangepast worden om de meest optimale groeisnelheid te verkrijgen (wekelijks per 100 liter 10 ml +/- 40%).