Heb vandaag uitgevangen van de L066 Hypancistrus sp.King Tiger Pleco,
de L144a Ancistrus Paragauy gold albino en de L333 Hypancistrus sp.Yellow King Tiger Pleco.
Heb ze allemaal in opfok aqua's geplaatst de grootste zijn ong 7mm.Ben benieeuwd hoeveel
jongen het nu gaan redden.
Foto's volgen nog daar ze nu nog te klein zijn.
L-nummer jongen.
L-nummer jongen.

Sjamanistische wijsheid.
We hebben allen een levende en unieke verbinding met onze levenskracht:het is onze thuishaven als ziel.Wanneer we deze verbinding kracht geven, begint ze ons te gidsen, ze toont ons delen van de blauwdruk van onze ziel,ze maakt het pad duidelijk
Re: L-nummer jongen.
Hier durf ik vanaf de geboorte haast al te roepen welke jonge het gaan redden. Heb nooit uitval in het later stadium
Het zijn mijn eerste jongen van de L066 en L333.
In zovere weet ik dus ook niet hoe sterk deze jongen van nature zijn.
In zovere weet ik dus ook niet hoe sterk deze jongen van nature zijn.

Sjamanistische wijsheid.
We hebben allen een levende en unieke verbinding met onze levenskracht:het is onze thuishaven als ziel.Wanneer we deze verbinding kracht geven, begint ze ons te gidsen, ze toont ons delen van de blauwdruk van onze ziel,ze maakt het pad duidelijk
https://www.youtube.com/watch?v=c_lNMDeF83g#t=18
hier zijn ze 2-3 dagen oud.

van vandaag.
ben benieuwd hoe het bij jou gaat.
hier zijn ze 2-3 dagen oud.

van vandaag.
ben benieuwd hoe het bij jou gaat.
Mijn jongen die ik heb uitgevangen hebben geen dooierzak meer.
De L333 heb ik in het opfok aqua gezet waar ook nog jongen van de L183 en L144a zitten
Wat ingericht is met kienhout,legholen en plastiek plantjes.
De jonge L066 heb ik in een kweekbakje zitten wat in het aqua hangt waar zij in uitgevangen
zijn,dit omdat ze veel op de L333 lijken.
De L333 heb ik in het opfok aqua gezet waar ook nog jongen van de L183 en L144a zitten
Wat ingericht is met kienhout,legholen en plastiek plantjes.
De jonge L066 heb ik in een kweekbakje zitten wat in het aqua hangt waar zij in uitgevangen
zijn,dit omdat ze veel op de L333 lijken.

Sjamanistische wijsheid.