Volgens mij heb ik een zwangere galaxy. Ik heb nog maar 2 galaxy's over, ik dacht een mannetje en een vrouwtje en dat klopte blijkbaar. Het vrouwtje heeft een flink dikke buik gekregen en het mannetje zit steeds maar achter haar buik aan. Ik denk dat ze eerdaags haar eitjes loslaat, rondsproeit, of hoe doen ze dat.
Jammer genoeg heb ik geen kweekbakje waar ik de moeder tijdelijk in kan doen tot ze de eitjes gelegd heeft. Ik hoop dat ze niet alle eitjes opvreten want het zou toch wel leuk zijn als er een paar jonkies bij komen.
Zwangere galaxy
-
karinD
Onderwerp auteur
- 1000+

Zwangere galaxy
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen
Re: Zwangere galaxy
Is dat wel te zien bij galaxy's? Want als je de rest al bent kwijtgeraakt, dan zou ik zeggen dat het best wel eens waterbuikzucht kunnen zijn..
-
karinD
Onderwerp auteur
- 1000+

Re: Zwangere galaxy
Ik ben de rest kwijt geraakt aan de neonziekte, maar dat heeft hele andere symptomen.
Het ziet er ook niet uit als waterbuikzucht. En verder is ze gewoon actief, zwemt veel rond, niet schichtig ofzo maar gewoon net als voorheen, eet goed, schubben liggen goed, is goed van kleur. Klemt haar vinnen niet tegen hgaar lijf, lijkt totaal niet ziek of ongelukkig. Alleen haar buik is dus wat bol naar de zijkanten maar ook daar liggen de schubben gewoon mooi glad.
Het ziet er ook niet uit als waterbuikzucht. En verder is ze gewoon actief, zwemt veel rond, niet schichtig ofzo maar gewoon net als voorheen, eet goed, schubben liggen goed, is goed van kleur. Klemt haar vinnen niet tegen hgaar lijf, lijkt totaal niet ziek of ongelukkig. Alleen haar buik is dus wat bol naar de zijkanten maar ook daar liggen de schubben gewoon mooi glad.
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen