Correke is 8j en een blauwgele ara.Heb hem gekocht via een koopjessite omdat zijn vorige
eigenaar er niet kon aankomen zonder dat deze gebeten werd.
Correke is echt een schatje,ik kan alles met hem doen.

Sneue bedoeling. Gelukkig is hij weer mooi opgeknapt!! Een vriendin van mijn oma had ooit ook zo'n ara. Was heel mooi en goed verzorgd. Nadat ze hem had weggegeven aan haar dochter omdat ze oud werd, werd het beestje verwaarloosd. De hele dag in de volle zon in de kooi. Nu weer terug bij het veilige huisje en het contrast is, net zoals bij jouw ara, verbluffend.Conny schreef:@ Marvis: Nu is Correke wel mooi dat was eerst helemaal anders.De persoon waar ik hem van heb gekocht
had hem opgesloten in een schimmelige kelder waar hij enkel iemand zag als hij werd gevoerd en
drinken kreeg.Dan verwonderd het hun dat ze niet aan het dier kunnen komen.

Volgens mij hebben papegaaien helemaal geen baasjeRoy H schreef:Heel mooi dat jij hem zo liefdevol hebt opgevangen, en hij daardoor helemaal is opgeknapt. Papegaaien hebben nou eenmaal veel aandacht nodig. En ze hebben idd maar een baasje![]()
Het is een fabeltje dat mannelijke papegaaien naar vrouwen niegen en andersom.stylz schreef:Volgens mij hebben papegaaien helemaal geen baasjeRoy H schreef:Heel mooi dat jij hem zo liefdevol hebt opgevangen, en hij daardoor helemaal is opgeknapt. Papegaaien hebben nou eenmaal veel aandacht nodig. En ze hebben idd maar een baasje![]()
wedden dat die van jou een vrouwtje is roy
![]()
Jij hebt gewoon 2 vrouwen en jou mensen vrouw is een concurent voor jou papagaaien vrouw