Ik had inderdaad veel geel blad eraan zitten, wat normaal gesproken rood moest zijn. Heb een beetje ge-googled en had op verschillende plaatsen gelezen dat ik beter helemaal kaal kon snoeien en dan opnieuw laten groeien, dan gewoon aanmodderen.
ik zal het nog even aanzien, want de rest van de planten groeien dus een stuk beter, en wellicht door mijn drastische snoeibeurt heeft deze wat meer tijd nodig.
Profito en Easy carbo
Re: Profito en Easy carbo
Rode planten kunnen inderdaad wat lastiger te houden zijn dan groene..Ik hoop dat t nog goedkomt met je plantje. Anders zijn er gelukkig nog genoeg kleurige alternatieven die niet al te moeilijk zijn 
Wat rode planten nog wel eens waarderen is een keibolletje bij de voetjes. Zeker het proberen waard toch?
Wat rode planten nog wel eens waarderen is een keibolletje bij de voetjes. Zeker het proberen waard toch?
Inderdaad, dat zou ik kunnen proberen,
Heb nu bij iedere "stek" 1 complete kleikegel geduwd, genoeg dat het in ieder geval niet zomaar op is op korte termijn
Ik ben benieuwd, en anders heb ik helaas pech met deze soort
Heb nu bij iedere "stek" 1 complete kleikegel geduwd, genoeg dat het in ieder geval niet zomaar op is op korte termijn
Ik ben benieuwd, en anders heb ik helaas pech met deze soort
Hahahaha nou dat lijkt me in ieder geval genoeg 
Nu maar eens afwachten wat 'ie doet
Nu maar eens afwachten wat 'ie doet