zelf ben ik niet tevreden met de inrichting, vind het een beetje 'simpel' en ik wil er wat meer diepte in creëren, maar dat lukt niet echt. heeft iemand tips om wat meer diepte te creëren?
Grind aan de voorkant weghalen dus gelijk met de bodem van het aquarium. Dan loopt de bodem op en lijkt het dieper. En niet alle hoge planten achteraan gewoon een bosje halverwege. Ik heb zelf ook corydorassen op een grind bodem en dat gaat prima als het maar niet te grof grind is.
ik heb in zowel mijn gezelschspsbak van 1 mtr als mijn huidige malawibak can 1.50 spiderwood hout tegen mijn dekplaatjes vastgeschroeft aan de linkse en aan de rechtse kant van mijn bak (met rvs schroef) staat heel mooi want nu lijkt het net of er boomwortels v.a de oever zo doorgroeien tot in het water, wilde foto's van allebei de bakken bijvoegen maar wist niet hoe dat moest!
Ik zou een hoekbank rechtsachter zetten en de tv links
Sorry flauw.
Je kunt diepte creëren door van hogere planten achter naar lagere planten voor te werken. Zet niet alles op een rij maar maak groepjes van de planten. Werk vanuit 1/3e van je bak. Zet geen eye-catchers in het midden zoal hout, stenen of een kleurige plant.