Voor mijn trigon 350 wil ik de volgende vissen / garnalen
Is dit haalbaar ?
30 neon tetra
1 kempvis
4 black molleys
30 tal vuurgarnalen
Ik wil beginnen met de 30 vuurgarnalen ...
Trigon 350
Re: Trigon 350
Black molly's moetenmoeten dan wel 3 vrouwen op 1 man. Verder is het een prima bestand, zelfs een beetje leeg nog voor een 350 liter bak. Ik denk dat er nog wel aardig wat andere vissen bij kunnen. bijvoorbeeld wat cory's of iets dergelijks. Kijk maar eens in de database of je nog een leuke vissoort kan vinden
Tom
Tom
Greetings, Tom :)
Corys ... Vind ik ook heel mooi maar ik ga grind zetten ... Van 1 a 2 mm . Heb schrik dat ze hun pijn doen ...
Goed om te weten dat je 3 vrouwtjes bij 1 man moet zetten ... Dat moeten er dan wel wat meer worden want de black molly heeft mijn vrouw gekozen en die wou 2 witte en 2 zwarte ... Dus ... Dat moet dan 4 en 4 worden ?
Goed om te weten dat je 3 vrouwtjes bij 1 man moet zetten ... Dat moeten er dan wel wat meer worden want de black molly heeft mijn vrouw gekozen en die wou 2 witte en 2 zwarte ... Dus ... Dat moet dan 4 en 4 worden ?
Als je grind neemt, kun je beter geen cory's nemen nee 
Je kan ook 2 zwarte platy vrouwen, 1 witte platy vrouw en 1 witte platy man
Je kan ook 2 zwarte platy vrouwen, 1 witte platy vrouw en 1 witte platy man
Je zou met genoeg schuilplaatsen 3 vrouw 2 man kunnen doen , maar ik weet niet zeker of 2 mannen bij elkaar goed gaat, voor dat antwoord kan je beter wachten op de reacties van de andere forumbewoners 
Greetings, Tom :)
Oke ... Je mag die mixen ... Das wel oke dan want ben niet zo een echte Molly fan ... Ze hebben ook een hogere temperatuur nodig ...