Het bouwen van een paludarium
Re: Het bouwen van een paludarium
Oohja ik heb Bactozym van TetraAqua toegevoegd aan mijn filter. En er zou volgens de verpakking al na 24 uur vis in kunnen. Dus zou ik er nu al 9 corry's bij kunnen zetten? Dan kan er alvast weer 1 aquarium de kamer uit zodat we weer aan de eettafel kunnen zitten... 
gr, Rico
kan je doen maar houd wel goed je no2 en no3 in de gaten, misschien is 9 wat veel in een keer beter is het te verdelen in een keer 4 en een keer 5.
Oke, bedankt voor je antwoord!
Dan doe ik er vanavond 4 in, en na het weekend kijk ik of ik die andere 5 erbij kan zetten.
Dan doe ik er vanavond 4 in, en na het weekend kijk ik of ik die andere 5 erbij kan zetten.
gr, Rico
Ja waarom zou je risico lopen, zeker als je toch een bakje erbij hebt waar de vis goed in zit.
Hahaha de vis zit wel goed maar wij zitten wat minder
Het valt nu trouwens wel mee. Ik heb een kastjes van zolder getrokken en daar maar een bak opgezet. hahaha
Het valt nu trouwens wel mee. Ik heb een kastjes van zolder getrokken en daar maar een bak opgezet. hahaha
gr, Rico
ik heb is op me gemak de topic door gebladerd is een knap staaltje werk wat je vericht heb ziet er erg mooi uit.
-
Nostrafortuna
- 0-200

Zo, dat ziet er echt supper gaaf uit! 
-
jari4now
Rico...heb ik al een adres van jou voor morgen ????
Ik heb net weer even de waterwaardes gemeten na dat ik vanmorgen en vanavond bij elkaar ruim 120 liter water heb vervangen! Waarvan 60 liter osmose water....
Ik heb twee keer ververst omdat ik na vanmorgen nog steeds zo'n hoge PO4 waarde had en de No2 was ook al 0,5 vanmorgen. En nu dus nog steeds...
schrik niet...
PH = 7,5
KH = 4
GH = 5
NO2 = 0,5
NO3 = 0
NH3 = 1
PO4 = 2
Ik heb twee keer ververst omdat ik na vanmorgen nog steeds zo'n hoge PO4 waarde had en de No2 was ook al 0,5 vanmorgen. En nu dus nog steeds...
schrik niet...
PH = 7,5
KH = 4
GH = 5
NO2 = 0,5
NO3 = 0
NH3 = 1
PO4 = 2
gr, Rico