Project: Kweekstelling

Plaats reactie

Onderwerp auteur
WhoKnowsIT
0-200
0-200

Project: Kweekstelling

Bericht door WhoKnowsIT »

Beste allen,

Ik ben nu dus bezig met me kweekstelling..

4 bakken van 100 cm waarvan 3 in 2 worden gesplits..

gister de eerste gekit

2e moet ik nog 1 plaatje van kitten

elke bak moet 2 plaatjes in gekit worden omdat aan de achterkant van de bak namelijk nog een bioloog zat die ga ik niet gebruiken en geeft ook niet van de ruimte want zo kom ik netjes uit op 2 bakken van 50L

Foto1: de grote deel van het tussenschot zat er al in het kleine stuk heb ik er zeg maar tegenaangekit om ze volledig van elkaar te splitsen.
Afbeelding

Onderstaande deel is glasplaatje die ik gekit heb zodat die complete vierkant aquarium is normal zat daar een inham die loopt naar het bioloog die aan de achterkant zit deze kweekstelling bestond eigenlijk dus met een bioloog aan de achterkant voor alle bakken!

Afbeelding

De bakken zullen draaien op sponsfilters trouwens wink
De bewoners.. GARNALEN!!!

Van 2 bakken is nu de kit aan het drogen in een slaapkamer deur dicht en raam open want vocht schijnt de kit nodig te hebben om hard te worden dus vandaar dat ik het raam heb opengezet..

Ik en een vriend van me die bezig waren zijn lekker stoned geweest van de Bison glaskit geur gister jeetje mina hahaha boven die bak hangen en kitten is niet gezond volgens mij hahahah

Geert
1000+
1000+

Re: Project: Kweekstelling

Bericht door Geert »

WhoKnowsIT schreef:
Van 2 bakken is nu de kit aan het drogen in een slaapkamer deur dicht en raam open want vocht schijnt de kit nodig te hebben om hard te worden dus vandaar dat ik het raam heb opengezet..

Ik en een vriend van me die bezig waren zijn lekker stoned geweest van de Bison glaskit geur gister jeetje mina hahaha boven die bak hangen en kitten is niet gezond volgens mij hahahah
regent het naar binnen dan hahaha :D :D :D

Nee mooi gedaan. je garnaaltjes krijgen vast een mooi tehuis :mrgreen: :mrgreen:

stylz
1000+
1000+

Bericht door stylz »

goed bezig, zo stoned als een garnaal.

Afbeelding
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0

Onderwerp auteur
WhoKnowsIT
0-200
0-200

Bericht door WhoKnowsIT »

Haha kit is ook op verkeerde plekken gekomen... maarja denk dat als het droog ik het met scheermesje wel weg kan halen..

stylz
1000+
1000+

Bericht door stylz »

Dat mag geen probleem zijn met een scheermesje, doe het zo vlug mogelijk, vaak kan je dan ook me oplosmiddel nog alle resten weg krijgen als die blijven zitten na het snijden.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0