een Reuzenmanta. puur vanwege de afmeting en het vrije gevoel in het water.
en de inktvis. slimmer dan welk dier dan ook naar mijn mening en zeer sterk qua camouflage.
Oja en voor in het aquarium. de Botia's. souplesse en manier van eten

Je realiseert je dat je op een post van 3 jaar geleden reageert ?discusblu schreef:Hoi cris ik zag dat jou keuze de red perot is maar vind je het niet jammer dat het diertje überhaupt bestaat? ????
Het is het meest mishandelde diertje in het aquarium als je weet hoe de dieren gekweekt worden waar al 60% uitvalt om vervolgens in zuurbaden te worden gedompeld zodat de slijmlaag oplost om vervolgens weer in een kleurstof bad te worden gedompeld dit proces vallen vav de overgebleven 40% ook weer 20% uit.
Het eind resultaat een misvormd visje die enorm heeft moeten lijden om ons een schatig dierje in het aquarium te geven gelukkig lijkt het er op dat deze dieren op de verboden dieren lijst komen helaas duurt dat erg lang maar tussen 2018 en 2020 zou dit realiteit moeten zijn
Wil nog wel even toevoegen dat er naar mijn weten geen lijst met verboden dieren bestaat. Wel komt er een zogenaamde "positieflijst". Dit zijn dieren die wel of onder voorwaarden gehouden mogen worden. Deze lijsten gaan voorlopig alleen gelden voor zoogdieren, reptielen en vogels. En die lijsten zijn bij lange na nog niet af en voldoen zelfs niet eens aan de europeese wetgeving. Dus waarschijnlijk kan het nog wel even duren voordat het daadwerkelijk er is.stylz schreef:Je realiseert je dat je op een post van 3 jaar geleden reageert ?discusblu schreef:Hoi cris ik zag dat jou keuze de red perot is maar vind je het niet jammer dat het diertje überhaupt bestaat? ????
Het is het meest mishandelde diertje in het aquarium als je weet hoe de dieren gekweekt worden waar al 60% uitvalt om vervolgens in zuurbaden te worden gedompeld zodat de slijmlaag oplost om vervolgens weer in een kleurstof bad te worden gedompeld dit proces vallen vav de overgebleven 40% ook weer 20% uit.
Het eind resultaat een misvormd visje die enorm heeft moeten lijden om ons een schatig dierje in het aquarium te geven gelukkig lijkt het er op dat deze dieren op de verboden dieren lijst komen helaas duurt dat erg lang maar tussen 2018 en 2020 zou dit realiteit moeten zijn
Ik ben de eerste die je bij valt, als het om dieren mishandeling gaat dan is dit idd een fraai staaltje, maar vraag me af of Chris jou reactie leest