Het bouwen van een paludarium
-
jari4now
Re: Het bouwen van een paludarium
Ricoooooo........ wat een mooie project man...is echt heel mooi geworden.....ik vindt foto een prachtige foto en krijg een goed beeld...super gedaan man!!!!!!!!
Dankjewel Jari!
Noodgedwongen zitten er nu ook al twee tetra's en een octocinclus in die nog in de plantenopvangbak zwommen.
Ze hebben het wel naar hun zin denk ik, ze zwemmen namelijk al de hele bak rond.
Door de gigantische diepte in mijn achterwand zit er in het midden een heel groot....euhhhh tja... hol
....waar geen licht komt, maar waar wel een aantal stukken hout liggen waar de visjes kunnen verschuilen. En als zo'n visje dan tussen de planten door naar achteren zwemt verdwijnt hij net als een spookje in de achterwand. 
Noodgedwongen zitten er nu ook al twee tetra's en een octocinclus in die nog in de plantenopvangbak zwommen.
Ze hebben het wel naar hun zin denk ik, ze zwemmen namelijk al de hele bak rond.
Door de gigantische diepte in mijn achterwand zit er in het midden een heel groot....euhhhh tja... hol
gr, Rico
-
jari4now
Hihi ik vindt het mooi gedaan hoor.....veel foto's posten hoor!!!!
Zodra de "mist" is opgetrokken zal ik er nog wel weer een paar bij maken!
gr, Rico
-
jari4now
Ja leuk.....als het lukt en mijn klant is vrijdag op tijd weg dan kom ik de plant van Rob halen en ff kijken naar je kunstwerk als dat mag
Is prima!
ik zal de
klaar zetten voor je!
We staan al wel op het forum maar nog niet in het smoelenboek. komt nog wel een keertje
ik zal de
We staan al wel op het forum maar nog niet in het smoelenboek. komt nog wel een keertje
gr, Rico
-
jari4now
wel ff doen hoor....dan weet ik of ik goed ben als ik vrijdag voor de deur sta
Kijk maar ff bij het vvvivarium topic. Daar staan we op de foto!
gr, Rico
yep, dat ben ik. Naast Patman. Mijn vriendin zit tegenover mij, naast Coby.
gr, Rico
Heej rico dat ziet er al heel mooi uit. je had toch ook al planten boven water staan? hoe doen deze het worden die ook al wat groter
of gaat dat niet zo snel met die planten?
Dankje!
Met de planten boven water gaat dat niet zo snel, die blijven ongeveer zo of groeien heel langzaam.
Met de planten boven water gaat dat niet zo snel, die blijven ongeveer zo of groeien heel langzaam.
gr, Rico
pfff wat een verhaal zeg
volgens mij een rode lotus maar met een tekort aan voedingsstoffen 
die lotus kocht ik met bladeren (beetje roodachtig), toen ik hem in de bak zette liet hij alle bladeren "vallen". Nu heeft hij echt megabladeren daarvoor in de plaats gekregen... dus hij lijkt zich toch wel goed te voelen
Maar als hij toch een tekort zou hebben...heb je enig idee wat hij aan voedingsstoffen moet hebben of waar ik die gegevens kan vinden?
Maar als hij toch een tekort zou hebben...heb je enig idee wat hij aan voedingsstoffen moet hebben of waar ik die gegevens kan vinden?
gr, Rico