ik heb momenteel 5 volwassene en 1 iets kleinere guppys bij elkaar zitten (2 man en 4 vrouw, de kleine is ook een vrouw)
ik heb van de week 3 nieuwe gupjes gehaald bij een tuincentrum en ik vermoed dat eentje zwanger is, ik vroeg mij af hoe je kan zien hoe lang een guppy zwanger is zodat ik haar apart kan zetten om de jongen te krijgen
ik kreeg eerder nooit echt babyguppen (of ik zag ze gewoon nooit omdat ze al snel weer werden opgegeten, en dat ligt niet aan de ruimte, want ze zaten met zijn 3en in een 80x40x40 cm, ik heb gewoon geen verwarmingselement er in zitten omdat ik daar nu gewoon geen geld voor heb) terwijl ik wel bij een vaak duidelijk zag dat ze zwanger was, maar ik zag ze van de week ineens achter een baby aan jagen dus had de volwassenen even apart gezet en ben 3 uur bezig geweest met het vangen van 13 babyguppen om ze apart te zetten
ik hoor graag wat tips en meningen voor het kweken van guppen want ik vind ze wel erg leuk! bijv, wel niet kreekbakje etc.
ik ga ook als ik weer geld heb ook op zoek naar en verwarmingselement omdat ik wel heb gehoord dat dit helpt bij de voortplanting