Ik wil mijn Dubai gaan herinrichten, maar nu heb ik een vraag. Op de een of andere manier wil de linkerkant bij mij niet zo lukken. Verlichting id T5, bodem is donker. Zijkanten zijn ook donkerder.
Welke planten hebben jullie aan de zijkanten staan? Die het daar goed doen? Ik weet dat crypto's het wel zouden doen, maar ik wil er graag wat hogers. Javavaren, maar dat moet weer ergens op vast gebonden. Vallisneria en E. Bleheri heb ik al aan de rechterkant. ben benieuwd naar de reacties.
Planten voor de zijkanten
Re: Planten voor de zijkanten
Ik heb links in de hoek belgisch groen staan en penningkruid. Rechts inderdaad een crypto en een javavaren 
Ik merk wel dat mijn belgje richting de lamp neigt te groeien maar hij doet het erg goed in die hoek
Ik merk wel dat mijn belgje richting de lamp neigt te groeien maar hij doet het erg goed in die hoek
Belgje doet het altijd en overal goed,en is niet alleen super makkelijk maar ook gewoon mooi
Lijst planten die in aanmerkingen komen is eindeloos lang,hangt ervan af wat je mooi vindt
Lijst planten die in aanmerkingen komen is eindeloos lang,hangt ervan af wat je mooi vindt
Ik heb Belgisch groen gehad. of je hem mooi vind is heel persoonlijk denk ik. Ik vond hem niet zo denderend. Het gaat mij er ook niet om dat je een lange lijst opdreunt. Ik ben gewoon benieuwd wat jullie in de moeilijke hoekjes staan hebben, of hoe jullie dat hebben opgelost.
Ik vind em mooiKreek schreef:Ik heb Belgisch groen gehad. of je hem mooi vind is heel persoonlijk denk ik. Ik vond hem niet zo denderend. Het gaat mij er ook niet om dat je een lange lijst opdreunt. Ik ben gewoon benieuwd wat jullie in de moeilijke hoekjes staan hebben, of hoe jullie dat hebben opgelost.
Je kunt evt ook een stukje hout in die hoek plaatsen. Die hoor je niet klagen dat het wat donkerder is
Maar dat moet je natuurlijk ook mooi vinden. Ik het in mijn rechterhoek twee stukken hout op elkaar gestapeld met in de bovenste een mooie java en aan de voet een crypto..De hoek is mooi opgevuld en mijn techniek is weggewerkt