Catfish schreef:Leuk om te zien hè?
Dat wegschieten als je langs loopt doen die van mij ook nog wel eens
Is wel minder geworden.
kan hier wel uren naar kijken! ook wel grappig dat ze tegen de stroming zwemmen.
1 tje ging bijna die (filter) buis in
Catfish schreef:Leuk om te zien hè?
Dat wegschieten als je langs loopt doen die van mij ook nog wel eens
Is wel minder geworden.
idd, leuk om te zien.Catfish schreef:Ja het zijn echte wedstrijdzwemmertjes
Pas maar op dat ze niet echt in je filter terechtkomen..
Ik heb eens een kuhli in mijn filter gehad, deze kwam ik tegen bij het reinigen van de filterbak. Hij belandde in mijn gootsteen en voor ik hem kon pakken ging hij al door de afvoer
Leukaqua2014 schreef:idd, leuk om te zien.Catfish schreef:Ja het zijn echte wedstrijdzwemmertjes
Ik heb eens een kuhli in mijn filter gehad, deze kwam ik tegen bij het reinigen van de filterbak. Hij belandde in mijn gootsteen en voor ik hem kon pakken ging hij al door de afvoer
dat is idd niet te hopen!!!
morgen krijg ik ook 3 kuhli`s en 8 corydora`s Paleatus binnen.
ben benieuwd hoe het allemaal eruit ziet straks![]()
volgende week komen er 4 knor gourami`s (koppel)
Catfish schreef:Leukaqua2014 schreef:idd, leuk om te zien.Catfish schreef:Ja het zijn echte wedstrijdzwemmertjes
dat is idd niet te hopen!!!
morgen krijg ik ook 3 kuhli`s en 8 corydora`s Paleatus binnen.
ben benieuwd hoe het allemaal eruit ziet straks![]()
volgende week komen er 4 knor gourami`s (koppel)
Ik weet niet helemaal waar je die grote bel krijgt is dat in je bellen teller dan is daar iets mis mee.aqua2014 schreef:oke, ja dat kan je wel eens hebben helaas
weten jullie toevallig wat de snelheid van co2 moet zijn?
krijg nu momenteel om de 10 sec een vrij grote ´bel`
Ik kan natuurlijk niet weten wat jij al weet, maar je begon zelf over die formulesaqua2014 schreef:ja dat van die bak breedtes en hoogtes weet ik. maar kan zo snel niet wat visjes vinden, die nu nog bij de bewoners kunnen.
wil toch wel hier een paar vissen van:
Galaxy rasbora
colisa lalia
Rasbora espei