is dit normaal?
is dit normaal?
goedenavond mensen ik heb een vraag
ik heb gister ons aqaurium ingericht (een juwel trigion 190) met grind en planten (goed gewassen)
en heb gister de bak gevuld met water via een pan dus alles nog op zn plek
ik heb hierbij aangevuld auqasafe 100ml hele flesje is eigenlijk voor 200 liter
en ik heb hierbij aan toegevoegd easy life profito plant voeding 20ml is voor een week moet per week toegevoegd worden aan het water. nou zo gezegt zo gedaan de bak zag er echt goed uit! echt zuurstof rijk overal luchtbelletjes op de planten tegen de wand overal heb de pomp aangezet die belletjes naar oppervlakte blaast en de filterpomp aan gezet het zag er super uit! ik dacht 2 weekjes wachten en dan water testen en er een paar test vissen in zetten tot de verwachting toen ik beneden kwam de volgende dag en het wel een mistbank lijkt schrok ik er een beetje van is dit normaal of moet ik actie ondernemen? wie helpt mij mvg gerrit!
ik heb gister ons aqaurium ingericht (een juwel trigion 190) met grind en planten (goed gewassen)
en heb gister de bak gevuld met water via een pan dus alles nog op zn plek
ik heb hierbij aangevuld auqasafe 100ml hele flesje is eigenlijk voor 200 liter
en ik heb hierbij aan toegevoegd easy life profito plant voeding 20ml is voor een week moet per week toegevoegd worden aan het water. nou zo gezegt zo gedaan de bak zag er echt goed uit! echt zuurstof rijk overal luchtbelletjes op de planten tegen de wand overal heb de pomp aangezet die belletjes naar oppervlakte blaast en de filterpomp aan gezet het zag er super uit! ik dacht 2 weekjes wachten en dan water testen en er een paar test vissen in zetten tot de verwachting toen ik beneden kwam de volgende dag en het wel een mistbank lijkt schrok ik er een beetje van is dit normaal of moet ik actie ondernemen? wie helpt mij mvg gerrit!
Re: is dit normaal?
Is normaal hoor
Die 'mistbank' trekt vanzelf weg.
-
Vegamobiel
- 0-200

De belletjes die je tegen het glas zie hangen en op de planten, nadat je water in je aquarium hebt gegoten zijn stikstofbelletjes. Lossen zeer moeilijk terug op in de vloeistof en uiten zich als belletjes.
Vegamobiel
Vegamobiel
jaa het is gelukkig helemaal weggetrokken
Ps roze steentjes zijn voor mn dochter die vond ze geweldig

Ps roze steentjes zijn voor mn dochter die vond ze geweldig juwel trigion 190 jonghee!!
soms kan je beter niet naar je kinderen luisteren 
Maar is jullie bak
Maar is jullie bak
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
-
ApistoTammy
- 0-200

contrasteert lekker zo. Leuk dat de kleine meid ook 'mee mag doen'
ja ze vind het net zo geweldig als ons staat hele dag te roepen vissen kijken vissen kijken 
heb ook 2 roze kwallen voor der besteld en word een spongbob thema geweldig voor onze kids!
iemand leuke iedeen kwa vissen?
mn vriendin wilt graag sumatraan barbeel met rode vinpunten
iemand tips voor erbij willen graag 3 groepjes en 1 a 2 koppels
heb ook 2 roze kwallen voor der besteld en word een spongbob thema geweldig voor onze kids!
iemand leuke iedeen kwa vissen?
mn vriendin wilt graag sumatraan barbeel met rode vinpunten
iemand tips voor erbij willen graag 3 groepjes en 1 a 2 koppels
juwel trigion 190 jonghee!!
-
ApistoTammy
- 0-200

kan je beter even apart topic over aanmaken bij visbestand voorleggen/samenstellen, houdt het overzichtelijker. 
Ik vind het ook leuk dat je je dochter erbij betrekt.
Ik ga mijn zoon (2mnd) ook het aquarium-virus proberen te geven, tot nu toe is die wel geobsedeerd door de felle kleuren
Ik ga mijn zoon (2mnd) ook het aquarium-virus proberen te geven, tot nu toe is die wel geobsedeerd door de felle kleuren
Thnx! Ja ze vind het echt geweldig kan niet wachten tot er vissen inzitten haha echt leuk
juwel trigion 190 jonghee!!
Oppassen met sumatranen. Zijn enorme vinnenbijters. Zeker niet plaatsen bij maanvissen of goeramies.
Sumatraantjes gaan aan hun voelsprieten knabbelen.
Sumatraantjes gaan aan hun voelsprieten knabbelen.
Greetings...