Hallo,
Plots gedragen mijn sluiertjes heel vreemd weliswaar op een leuke manier
doch ik stel mij paar vragen die ik niet onmiddellijk kan terug vinden op dit forum.
het vreemd gedrag uit zich dat ze steeds achter elkaar aan het zwemmen zijn eigenlijk jagen en in kleine
rondjes aan het zwemmen zijn achter elkaar (jagen) kop staart beide
mijn vraag is nu is dat paaien?
ik zie wel geen zwarte puntjes op de kieuwen één van mijn sluiertjes
mvg
Astrid
guppy's voor sluierstaarten
guppy's voor sluierstaarten
Laatst gewijzigd door lovefish op 16 jun 2014 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: guppy's voor sluierstaarten
Ik vrees dat het meer te maken heeft met het feit dat de visjes elkaar te dicht op de lip zitten.
Dit aquarium is voor deze vissen wel heel erg klein. Vaak wordt in winkels gezegd dat de vissen dan gewoon stoppen met groeien maar dat klopt niet. De buitenkant stopt omdat deze niet verder gaan groeien maar ongezien groeit de binnenkant wel en dat is denk ik niet wat je wilt voor deze schatjes!
Als je de visjes echt een plezier wilt doen zou ik gaan kijken of je misschien een groter aquarium kan krijgen via marktplaats. Je zult zien hoe veel ze gaan zwemmen en echt een eigen karakter gaan hebben want dat hebben deze visjes zeker
Dit aquarium is voor deze vissen wel heel erg klein. Vaak wordt in winkels gezegd dat de vissen dan gewoon stoppen met groeien maar dat klopt niet. De buitenkant stopt omdat deze niet verder gaan groeien maar ongezien groeit de binnenkant wel en dat is denk ik niet wat je wilt voor deze schatjes!
Als je de visjes echt een plezier wilt doen zou ik gaan kijken of je misschien een groter aquarium kan krijgen via marktplaats. Je zult zien hoe veel ze gaan zwemmen en echt een eigen karakter gaan hebben want dat hebben deze visjes zeker
Hallo 
Jup, sluit me aan bij Esmee.
Dit gedrag zou kunnen komen doordat ze elkaar de bak uit willen jagen, zodat ze zelf meer ruimte hebben.
Dit gedrag zou kunnen komen doordat ze elkaar de bak uit willen jagen, zodat ze zelf meer ruimte hebben.
-
timothymeertens
- 800-1000

ja zielig maar waar.