oke dan ga ik dit niet doen. wat zijn dan wel opties of is dat alleen de corydoras.
zoek namelijk nog een leuk paartje en iets voor de bodem. botia striata zou wel kunnen?
Nieuw Aquarium
-
timothymeertens
- 800-1000

Re: Nieuw Aquarium
daar ga je meer plezier aan hebben
....maar...normaal een groepje van 5 en dan is het weer wat krap....laat andere nog even hun mening geven....als koppel zou ik ze niet houden enkel als groep.ik zou zeggen doe maar 
De botia is een scholenvis dus ja die voelt zich beter in een school, je kan evt wat leuke L nummers nemen die zijn niet allemaal even groot bv L 201 of L 134 kosten over het algemeen wel een paar centen.
Wat al aangegeven wordt hoe groot een vis wordt is genetisch bepaald niet door de omgeving aquariumvis verkopers die dat beweren zouden ze als baby in een hokje van 1 bij 1 meter moeten zeggen en dan eisen dat ze ze zich aanpassen.
net als de vissen worden ze dan gewoon krom en misvormd eigenlijk is een scholenvis verkopen als paar net zo iets.
moet je gewoon niet willen, gelukkig zijn er ook veel eerlijke zaken, die verkopen bv geen clowns met een stalengezicht voor een meter bakkie.
Wat al aangegeven wordt hoe groot een vis wordt is genetisch bepaald niet door de omgeving aquariumvis verkopers die dat beweren zouden ze als baby in een hokje van 1 bij 1 meter moeten zeggen en dan eisen dat ze ze zich aanpassen.
net als de vissen worden ze dan gewoon krom en misvormd eigenlijk is een scholenvis verkopen als paar net zo iets.
moet je gewoon niet willen, gelukkig zijn er ook veel eerlijke zaken, die verkopen bv geen clowns met een stalengezicht voor een meter bakkie.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
Ik bedoelde een leuk paartje en of die Botia als groep
Idd daarom check ik ook eerst forums voor ik ze koop. Ik ga naar die l nummers kijken.
Ps. in mijn bak die maandag gehaald wordt zit 1 maanvis en 1 platy. Ook nog wat andere vissen maar ken het soort niet. Ik heb wel gemaild of ze t me kunnen vertellen. Iemand interesse gratis op te halen en geef ze een leuk bestaan. Ik kan er niks mee en ik denk dat een verbouwing stress veroorzaakt
Ik woon in Schoonhoven zh
Idd daarom check ik ook eerst forums voor ik ze koop. Ik ga naar die l nummers kijken.
Ps. in mijn bak die maandag gehaald wordt zit 1 maanvis en 1 platy. Ook nog wat andere vissen maar ken het soort niet. Ik heb wel gemaild of ze t me kunnen vertellen. Iemand interesse gratis op te halen en geef ze een leuk bestaan. Ik kan er niks mee en ik denk dat een verbouwing stress veroorzaakt
Ik woon in Schoonhoven zh