Hallo,
De titel zegt het al...
De synodontis (4) zijn zo'n 8-10 cm
Ik tel iedere dag wat minder tetra's. De school lijkt van 21 tot 11 gereduceerd!
Kan op internet alleen vinden dat de synodontis alleseters zijn, maar ook vooral vredelievend.
Iemand een idee?
Thanks,
Erik
Eten mijn synodontis petricola mijn tetra's op?
Re: Eten mijn synodontis petricola mijn tetra's op?
Deze vis eet inderdaad je tetra's op, wordt ook geadviseerd om ze niet bij visjes kleiner dan 4cm te houden.
De synodontis petricola is een alleseter en vooral als het nacht wordt actiever wordt......
Om te voorkomen dat je ze zo snel blijft verliezen kan je nog wat voeren als de lichten uit gaan of nacht lichten aan gaan.
De synodontis petricola is een alleseter en vooral als het nacht wordt actiever wordt......
Om te voorkomen dat je ze zo snel blijft verliezen kan je nog wat voeren als de lichten uit gaan of nacht lichten aan gaan.
Je zal moeten vallen om daarna op te staan anders zal je nooit leren ^-^
De weg naar succes lijdt door dalen om vervolgens een top te bereiken.
Hey Stefan,
Dank voor je reactie!
Ik was er al bang voor. De meervalletjes zijn een overblijfsel van m'n malawibak.
Even nadenken wat ik ga doen...afscheid nemen van de synodontis of combineren met wat grotere vissen...
Heb je nog goeie suggesties wat vis betreft? Liefst een beetje kleurrijk :-)
Voor mij is een gezelschapsbak nieuw...
Groet,
Erik
Dank voor je reactie!
Ik was er al bang voor. De meervalletjes zijn een overblijfsel van m'n malawibak.
Even nadenken wat ik ga doen...afscheid nemen van de synodontis of combineren met wat grotere vissen...
Groet,
Erik
Hey ErikErikD schreef:Hey Stefan,
Dank voor je reactie!
Groet,
Erik
Kan je misschien de grootte en hoe je de bak beplant heb plaatsen (misschien foto'tje?)
Kan iedereen je helpen.
De database op het forum kan je ook zoeken naar vissen zijn meer als 300 vissen met informatie!
mvg Stefan
Je zal moeten vallen om daarna op te staan anders zal je nooit leren ^-^