ik heb al van alles gebrobeerd maar steeds na een uur ofzo zit er vocht achter me achter wand heeft iemand een tip
steed als ik m er op plak met wat plakband ofzo gaat die weer water er tussen
steeds vocht achter achterwand folietje
Re: steeds vocht achter achterwand folietje
Begrijp ik het goed dat je het over een achterwandposter hebt???
Die moet uiteraard wel aan de buitenkant bevestigd worden.
Die moet uiteraard wel aan de buitenkant bevestigd worden.
Greetings...
Ja doe ik ook maar er komt vocht tussen het aquarfium raam en de poster wat best wel vreselijk iritaant is en omdat ik nog maar 14 ben is het geld er voor een mooie 3d achter wand niet bij ja dat is er wel maar heb het er niet voor over
Is het een open bak dan? Snap niet zo goed hoe je buitenkant van het raam vochtig kan worden?
Greetings...
Je moet de achterkant van het aquarium eerst vochtig maken, anders blijft die poster niet zitten.
Ik heb het ook geprobeerd, maar het blijft lastig om al die luchtbellen er tussen uit te wrijven.
Dan nog krult hij aan de zijkanten steeds weer terug.
Heb hier inderdaad plakband op geplakt, maar het resultaat laat nog te wensen over.
Maak het in ieder geval niet te nat en verder wens ik je veel succes, want het blijft erg moeilijk om dit mooi voor elkaar te krijgen.....
Ik heb het ook geprobeerd, maar het blijft lastig om al die luchtbellen er tussen uit te wrijven.
Dan nog krult hij aan de zijkanten steeds weer terug.
Heb hier inderdaad plakband op geplakt, maar het resultaat laat nog te wensen over.
Maak het in ieder geval niet te nat en verder wens ik je veel succes, want het blijft erg moeilijk om dit mooi voor elkaar te krijgen.....
What Dreams May Come
Vochtig maken heb ik nooit gedaan hoor, plakbandje en klaar ben je.
Ik denk dat TS een Record ofzo heeft, daarbij valt het deksel over het glas heen en loop er wel is een druppel condens langs je ruit. Dat had ik vroeger ook bij een record, totdat ik hem aan de bovenkant helemaal afgeplakt had en langs te zijkanten, dit juist weer om hem straks te trekken. De onderkant laat je open voor ventilatie.
Ik denk dat TS een Record ofzo heeft, daarbij valt het deksel over het glas heen en loop er wel is een druppel condens langs je ruit. Dat had ik vroeger ook bij een record, totdat ik hem aan de bovenkant helemaal afgeplakt had en langs te zijkanten, dit juist weer om hem straks te trekken. De onderkant laat je open voor ventilatie.