Volgens mij zag ik vanmorgen heel snel een paar paringen (vuurtjes). Er zaten een paar vrouwtjes naast elkaar er een mannetje (vermoed ik: kleiner en minder kleur) ging bovenop een zitten, en liet zich even later langs de zijkant eraf glijden. Vervolgens klom hij op het andere vrouwtje en deed hetzelfde. Daarnaast zat nog een garnaal, zag er hetzelfde uit als het mannetje maar ik vermoed dat dat een jong vrouwtje is, want hij deed het daarbij weer.
Ik denk dat het paringen waren, klopt dat?
Maar als dat zo is, hoe lang duurt het dan voor de eitjes zichtbaar zijn? In dat geval weet ik, of het geslaagd is.
Paring? Wanneer zijn de eitjes zichtbaar?
-
karinD
Onderwerp auteur
- 1000+

Paring? Wanneer zijn de eitjes zichtbaar?
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen
Re: Paring? Wanneer zijn de eitjes zichtbaar?
Een paring heb ik nog nooit gezien haha grappig.
Volgensmij zou je de eitjes binnen een week al moeten kunnen zien. Zul je wel goed moeten kijken denk ik haha.
Volgensmij zou je de eitjes binnen een week al moeten kunnen zien. Zul je wel goed moeten kijken denk ik haha.
Hallo 
-
karinD
Onderwerp auteur
- 1000+

Ik zag hem vandaag nog een paar vrouwtjes afgaan. Er zitten er een paar met een eivlek, misschien is hij dus gewoon op zoek naar de vruchtbare vrouwtjes
(ik ben inmiddels een stuk wijzer geworden hierover, heb er e.e.a. over gelezen vanmorgen)
(ik ben inmiddels een stuk wijzer geworden hierover, heb er e.e.a. over gelezen vanmorgen)
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen
ik dacht dat bij de paring van vuurtjes het vrouwtje op haar rug wordt geworpen.
maar wie weet, hopelijk heb je snel eitjes
maar wie weet, hopelijk heb je snel eitjes
groetjes Mar
mijn gras is groen genoeg!
mijn gras is groen genoeg!