Had eigenlijk ook al zoiets bedacht, filtermateriaal gebruiken van mijn grote filter en gewoon het water gebruiken van de waterwissel, aangevuld met schoon water.
Kan evt. ook nog een paar mos bollen tijdelijk uit het grote aquarium halen en dit in de 40 liter leggen.
Lijkt jullie dit iets en moet ik dan toch ook rekening houden met een nitriet-piek?
Als hij dan wat groter is kan hij misschien terug het aquarium in en anders terug naar de aquariumzaak, want tot nu toe heeft zich nog niemand gemeld.
Betta splendens aangevallen
Re: Betta splendens aangevallen
What Dreams May Come
Ik denk dat je op die manier een goed ge-ent aquarium krijgt waar direct de vis in kan ja.
Je kunt je waterwissel wat ruimer doen voor een keer, 50% mag best eens hoor en zo'n klein bakje zit zo vol natuurlijk en dan heb je water met perfecte waardes waar de vis aan gewend is.
Je kunt je waterwissel wat ruimer doen voor een keer, 50% mag best eens hoor en zo'n klein bakje zit zo vol natuurlijk en dan heb je water met perfecte waardes waar de vis aan gewend is.
Wat lees ik dan steeds op dit forum.....LOL of zoiets.
In ieder geval een mooie reactie.
What Dreams May Come
-
Visje in het water
- 1000+

Gelukkig!
Goede keuze.... Ik ben blij dat je dit gaat doen. Dan krijgt 'ie even rust

Goede keuze.... Ik ben blij dat je dit gaat doen. Dan krijgt 'ie even rust
ZOooo! KLaar met forummen, nu aan de "bak"!
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
hahahaha ja LOL als in Laughing Out Loudjomobiel schreef:Wat lees ik dan steeds op dit forum.....LOL of zoiets.