hallo
ik heb in mijn bak erg veel last van de troep op de bodem kan ikd aar nou het beste zo 1 stofzuigertje voor kopen by de dieren winkel ? zo jha welke is dan de beste?
mvg tamino
is zo 1 grond stofzuiger werkt dat?
Re: is zo 1 grond stofzuiger werkt dat?
Zelf maken werkt veel beter 
Neem een plastic fles, snij daar de bodem uit, stop slang in de dopzijde en tape dit vast. In de bodem stoppen en aanzuigen, zo werveld al het zand in de trechter en het vuil wordt afgeheveld.
Neem een plastic fles, snij daar de bodem uit, stop slang in de dopzijde en tape dit vast. In de bodem stoppen en aanzuigen, zo werveld al het zand in de trechter en het vuil wordt afgeheveld.
Ik ga dat ook maar eens proberen want ik heb er 1 van eheim maar die werkt voor geen meter.....is trouwens niet met allemaal zo want ik heb wel 1 gehad die wel goed werkte
Chumbu schreef:Zelf maken werkt veel beter
bedankt voor de tip leuke klus voor in het weekend als ik het ga doen stuur ik wel wat fotos
mvg tamino