Hallo ik heb een Trofis Labeo A-1200C,
alleen ik heb hem nu al een tijdje staan ongeveer 3 maanden,
Maar ik heb nog geen achterwand ik heb er al vissen in en ze zien elke keer hun eigen,
Waardoor ze alleen maar tegen de achterkant van het Aquarium blijven zwemmen,
is hier nog wat aan te doen, Want ik weet wel dat je zo'n achterwand kan kopen maar ik zag dat je dat moest vast lijmen aan de binnenkant van het aquarium, maar dat gaat moeilijk als er al water in zit met vissen en planten,
dus hierbij vroeg ik me af of iemand een idee heeft voor mij
Achterwand Trofis Labeo A-1200C
Re: Achterwand Trofis Labeo A-1200C
Allereerst welkom op AquaforA.
Wat de meeste wel doen is een stuk zwart gekleurd karton tegen de buitenkant plakken. Zo lijkt het ook net of je wat meer diepte in je bak hebt.
Je zou de buitenkant ook kunnen verven met schoolbordenverf.
Greetings....
Wat de meeste wel doen is een stuk zwart gekleurd karton tegen de buitenkant plakken. Zo lijkt het ook net of je wat meer diepte in je bak hebt.
Je zou de buitenkant ook kunnen verven met schoolbordenverf.
Greetings....
Greetings...
Er zijn ook posters te koop, die je aan de buitenkant van je aquarium kan bevestigen....
Nat maken en hij blijft plakken.
Nat maken en hij blijft plakken.
What Dreams May Come
Bedankt voor uw reacties,
Hallo, ik was op zoek naar een achterwand voor mij Trofis labeo A -1200 nogmaals,
alleen kan ik niet zo'n achterkant vinden die je buiten aan je aquarium moet plakken alleen van de binnen dingen maar daar heb ik niks aan op dit moment want mij aquarium draait al een tijdje mee met vissen,
weet iemand zo'n achterwand voor mij aquarium mij aquarium is 120x45x65 als ik het goed hebt,
Hopelijk kan iemand mij een linkje geven naar een Shop die dat aanbied voor mij maatje,
Bedankt alvast
alleen kan ik niet zo'n achterkant vinden die je buiten aan je aquarium moet plakken alleen van de binnen dingen maar daar heb ik niks aan op dit moment want mij aquarium draait al een tijdje mee met vissen,
weet iemand zo'n achterwand voor mij aquarium mij aquarium is 120x45x65 als ik het goed hebt,
Hopelijk kan iemand mij een linkje geven naar een Shop die dat aanbied voor mij maatje,
Bedankt alvast
Een achterwand voor aan de buitenkant bestaat niet hoor.
Je hebt idd wel van die aquariumposters in alle mogelijke maten, die zijn gewoon verkrijgbaar bij je lfs, en de Intratuin.
Ook heb je zwarte plakfolie verkrijgbaar bij de Gamma.
Je kan ook een stevig stuk karton van die maat zwart verven en erachter klemmen/plakken.
Als je er tenslotte toch niet uit komt , kan je als laatste redmiddel een zwarte vuilniszak achterhangen.
Hopelijk heb je wat aan deze tips.
Greetings....
Je hebt idd wel van die aquariumposters in alle mogelijke maten, die zijn gewoon verkrijgbaar bij je lfs, en de Intratuin.
Ook heb je zwarte plakfolie verkrijgbaar bij de Gamma.
Je kan ook een stevig stuk karton van die maat zwart verven en erachter klemmen/plakken.
Als je er tenslotte toch niet uit komt , kan je als laatste redmiddel een zwarte vuilniszak achterhangen.
Hopelijk heb je wat aan deze tips.
Greetings....
Greetings...
Aqua-Unlimited heeft een breed assortiment posters die je aan de buitenkant bevestigd, in 4 verschillende maten.
Hier kun je hem bestellen.
Hier kun je hem bestellen.
What Dreams May Come
bedankt voor jullie reacties hier kan ik wat mee