Tip voor nieuwe verwarming
-
karinD
Onderwerp auteur
- 1000+

Tip voor nieuwe verwarming
Ik ben op zoek naar een nieuwe verwarming. Ik heb er nu eentje van Juwel, maar daar ben ik niet blij mee. Daarbij moet de hele kop boven water blijven, en door de glasplaat die erboven ligt betekent dat, dat er zeker 5 liter water uit mijn aquarium moest. Het water mag 3 cm onder de rand komen, maar staat er nu 6 cm onder en dat vind ik niet mooi. Bovendien scheelt dat water dus zwemruimte voor de vissen.
Wie o wie heeft er een goede tip voor een verwarming voor een 60 liter aquarium? Ik zoek er dus eentje, die veel minder dan 5 cm boven water uit moet steken.
Wie o wie heeft er een goede tip voor een verwarming voor een 60 liter aquarium? Ik zoek er dus eentje, die veel minder dan 5 cm boven water uit moet steken.
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen
Re: Tip voor nieuwe verwarming
Je heb er bij die geheel onderwater kunnen, ferplast heeft ze, maar ook andere merken.
En dan heb je nog externe heaters van Hydor die je tussen de slangen van je buitenfilter zet.
En dan heb je nog externe heaters van Hydor die je tussen de slangen van je buitenfilter zet.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
dickportugal
- 1000+

Ik heb Eheim Jaeger, kunnen volledig onder water !
Ik heb de externe waar Kees over praat, werkt super.
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!
Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865
Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865
Ik heb deze Karin.
Hagen Fluval E Verwarmingselement
Onder te dompelen aquariumverwarmingselement met LCD-scherm voor constante realtime-watertemperatuurmelding
Te bestellen bij Zooplus.
Hagen Fluval E Verwarmingselement
Onder te dompelen aquariumverwarmingselement met LCD-scherm voor constante realtime-watertemperatuurmelding
Te bestellen bij Zooplus.
Greetings...
-
karinD
Onderwerp auteur
- 1000+

Bedankt voor jullie tips.
Ik ga denk ik voor de Eheim Jäger
Ik ga denk ik voor de Eheim Jäger
-
dickportugal
- 1000+

Goede keuze, ben er zelf erg tevreden over. Maar heb je je niet vergist, betekent dat streepje juist niet dat hij minimaal tot daar onder water moet zitten ?
-
karinD
Onderwerp auteur
- 1000+

Nee, er stond duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat "de gehele kop moet boven water blijven"
Is dat toevallig de Juwel 100W?karinD schreef:Nee, er stond duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat "de gehele kop moet boven water blijven"
Ik heb die namelijk overgenomen van iemand, maar de graden zelf staan niet op het verwarmingselement.
Hoe kom ik, los van het steeds uitproberen en bijstellen van de draaiknop, op 25 graden?
btw: ik wil je topic niet stelen, kan ook een nieuw topic aanmaken
Juwel Rio 125
-
karinD
Onderwerp auteur
- 1000+

Nee, het was geen Juwel 100 maar een kleinere.
Geeft niks, ik heb inmiddels een nieuwe verwarming dus voor mij is dit een oud topic dus van mij mag je.
Ik heb in ieder geval geen antwoord op je vraag. Er zitten nog geen dieren in je aquarium, toch? Dan zou ik het inderdaad gewoon uitproberen en goed op je thermometer letten.
Geeft niks, ik heb inmiddels een nieuwe verwarming dus voor mij is dit een oud topic dus van mij mag je.
Ik heb in ieder geval geen antwoord op je vraag. Er zitten nog geen dieren in je aquarium, toch? Dan zou ik het inderdaad gewoon uitproberen en goed op je thermometer letten.
Had ondertussen al een impulsief besluit genomen om een nieuwe aan te schaffen, geheel onderdompelbaar en zowel horizontaal als verticaal in de bak te zetten: Hydor theo.
Thanks voor je reply!
Thanks voor je reply!
Juwel Rio 125
-
karinD
Onderwerp auteur
- 1000+

Goed dat je een nieuwe hebt genomen. Dat is toch makkelijker, omdat daar neem ik aan wel de temperatuur op staat