Bellentellers

Plaats reactie

Onderwerp auteur
Wout
0-200
0-200

Bellentellers

Bericht door Wout »

Ik wil een probleempje voor leggen waar ik gister tegenaan gelopen ben, ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen.
Ik heb vandaag mijn Flora Grow CO2 Nano 150 binnen gekregen, ik heb hem geinstalleerd en hij draait, nu is het alleen zo dat er in de zogenaamde bellenteller niks te zien is, geen vloeistof, geen bellen geen water helemaal niets! Uit de diffuser komen wel hele fijne belletjes en ik heb hem maar gewoon minimaal gezet om geen risico te nemen. Ik heb al gekeken of ik er water in kon krijgen(zuigen, blazen, kantelen) maar dat lijkt vooralsnog onmogelijk. Ik heb dus totaal geen zicht op hoeveel bellen ik gebruik. :?
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar de fabrikant maar daar zal wel het weekend over heen gaan, misschien weet iemand hier wel meer!?

Bertus
1000+
1000+

Re: Bellentellers

Bericht door Bertus »

Heb je hier wat aan? Instructie video; https://www.youtube.com/watch?v=S6vKDMqJn5Y
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!

Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865

Onderwerp auteur
Wout
0-200
0-200

Bericht door Wout »

Hartstikke bedankt Bertus! Een bevestiging dat ik het toch goed gedaan had, alleen mijn bellenteller liep gewoon niet vol met water, hij bleef gevuld met lucht. Nu heb ik er met een beetje gefriemel toch water in gekregen(slangetje aan beide kanten los koppelen, volzuigen met water en weer aankoppelen), en nu doet ie het!
Alleen hebben ze er bij mij een CO2 testje bij gedaan ipv een CO2 indicator, dat is wel een beetje jammer..

Bertus
1000+
1000+

Bericht door Bertus »

Graag gedaan, mooi dat het werkt.
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!

Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865