Het is een paar maanden geleden dat ik met het zuid amerikaans begonnen ben, nou ik hier weer een beetje op uitgekeken ben wil in de winter maanden ik iets anders beginnen en ben nou druk met plannen te maken. Nou is mijn oog gevallen op de nature style bakken, ik vind het erg knap hoe mensen de bakken kunnen maken zodat het op een fris stukje natuur lijkt.
Mijn inspiratie is het volgende en zou graag willen weten wat voor planten hier te zien zijn, van de eerste foto heb ik niets kunnen vinden en denk wel het Spiky moss te herkennen. Deze opzet zal ook als bassis voor mijn bak gaan dienen.

Voor de onderstaande foto heb ik wel alle informatie kunnen vinden.

Tank Size; 90 x 45 x 45 cm (35 x 18 x 18 in)
Volume; 182L (48 gallons)
Background; Background lighting
Lighting; T5HO 39 watt x 3
Filtration; Ehiem 2217 x 2
Additional information; 1 ADA Brightly K, step 1 &2 2. cylinder co2 with 1 min per 4 bubbles 3. ADA Sarawak sand , ADA amazonia 2 , ADA powersand special
Title; Beyond Horizon
Plants; 1 Taxiphyllum sp(spilky moss) 2 fissiden fontanus 3 anubias nana var “petite” 4 taxiphyllum sp (flame moss) 5 echindorus tenullus 6 uticularia graminifolia 7 Rotala nanjenshan 8 blyca japonica “red” 9 rotala macandra “narrow” 10 starogyne sp 11 bolbitis heudelotii
Fish/Animals; 1 Hyphessobrycon Amandae x 30 2 Crossocheilus Siamensis x 5 3 Otocinclus affinis x 10 4 Caridina japonica x 20
Decorative materials; Red moore wood and natural stone