Hoi, heel simpel, ik vroeg me af of er ruitenkuisers bestaan die je in koud water mag doen.
Groeten Volt!
Koud water ruitenkuiser, bestaan ze?
-
Visje in het water
- 1000+

Re: Koud water ruitenkuiser, bestaan ze?
Nog simpeler:
Hahahha ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet, ik ben benieuwd!
Hahahha ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet, ik ben benieuwd!
ZOooo! KLaar met forummen, nu aan de "bak"!
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
hillstream algeneters kunnen in wat kouder water 
Wat is 'koud' water?
Ik ga er vanuit, dat het betreffende water in ieder geval op kamertemperatuur is.
Dan zou misschien de bruine Otocinclus iets kunen zijn? Deze kan gehouden kunnen worden vanaf ca. 18 graden Celcius.
Kijk anders ff in de online database (vissen) op het AquaforA voor meer info van deze algeter.
En....., als het water kouder moet zijn, dan zou ik het ook zo snel niet meer weten.
Of je moet ze hout en een een aansteker geven. Kunnen ze rond het kampvuur gaan zitten
Succes.
Sjakie
Ik ga er vanuit, dat het betreffende water in ieder geval op kamertemperatuur is.
Dan zou misschien de bruine Otocinclus iets kunen zijn? Deze kan gehouden kunnen worden vanaf ca. 18 graden Celcius.
Kijk anders ff in de online database (vissen) op het AquaforA voor meer info van deze algeter.
En....., als het water kouder moet zijn, dan zou ik het ook zo snel niet meer weten.
Of je moet ze hout en een een aansteker geven. Kunnen ze rond het kampvuur gaan zitten
Succes.
Sjakie
Hebben de vissen dorst ? Geef ze dan wat water !
-
VoltFish
Onderwerp auteur - 0-200

Bedankt voor de tip!oli4_97 schreef:hillstream algeneters kunnen in wat kouder water
Bedankt voor de info en lol @ kammpvuurSjakie schreef:Ik ga er vanuit, dat het betreffende water in ieder geval op kamertemperatuur is.
Of je moet ze hout en een een aansteker geven. Kunnen ze rond het kampvuur gaan zitten![]()
Sjakie
Maar dan moet je ze wel op de juiste manier houden, flinke stroming in de bakoli4_97 schreef:hillstream algeneters kunnen in wat kouder water
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------