Corydoras panda kweek
Re: Corydoras panda kweek
Leuk zeg die kleintjes
Het is jammer dat ik aan brandstof meer kwijt ben als het kopen in de winkel, ik had ze graag over willen nemen.
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!
Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865
Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865
haha, ja inderdaad, daar moet je ook mee rekenen. Anders zijn er hier ook al genoeg mensen die ze over willen nemen.
Foto tijd!! Heb ze vandaag toch maar over gezet in de 60x30, vond mijn garnalenbakje te klein, en nu maken ze er ook goed gebruik van! stel scheur monsters!
View My Video

Foto tijd!! Heb ze vandaag toch maar over gezet in de 60x30, vond mijn garnalenbakje te klein, en nu maken ze er ook goed gebruik van! stel scheur monsters!
View My Video

altijd leuk dat kleine spul zeker als ze "zelf gekweekt" zijn.
volgens mij zie ik op de laatste foto ook twee heel nieuwschierige oto' snoetjes
volgens mij zie ik op de laatste foto ook twee heel nieuwschierige oto' snoetjes
'You can be what ever you resolve to be'
Zal van het weekend foto's plaatsen de jonge panda's groeiend hard en nu hebben we nog leuk nieuws...
Heb weer eitjes, een stuk of 25 waarvan er al 4 uit zijn!
Heb weer eitjes, een stuk of 25 waarvan er al 4 uit zijn!
proficiat nogmaal 
-
Antoinette
- 1000+

Dat gaat lekker daar zeg, vruchtbare grond/water heb je daar.
had ook nog hele kleine mini eitjes gevonden en uit eindelijk blijken dat dus eitjes te zijn van mijn regenbogen!
Maar helaas, er waren al een paar jong natuurlijk overleden, maar heb mijn kweek af moeten breken. Op 't moment door prive redenen kan ik ze niet de volledige dagelijkse zorg geven die ze nodig hebben, dus mijn aquarium's gaan dan nu voor en dat gaat nog super, dus misschien over een tijdje weer!
Maar helaas, er waren al een paar jong natuurlijk overleden, maar heb mijn kweek af moeten breken. Op 't moment door prive redenen kan ik ze niet de volledige dagelijkse zorg geven die ze nodig hebben, dus mijn aquarium's gaan dan nu voor en dat gaat nog super, dus misschien over een tijdje weer!