En ja, ik heb wel degelijk een band met mijn Calvusje!
In hoeverre krijg je een band met een vis?
Re: In hoeverre krijg je een band met een vis?
Met scholenvissen minder dan met een solo vis. Logisch, die ken je. De anderen ken je amper uit elkaar.
-
Visje in het water
Onderwerp auteur - 1000+

Leuk!
Ja idd scholenvisjes zijn dan toch weer anoniemer
Ja idd scholenvisjes zijn dan toch weer anoniemer
ZOooo! KLaar met forummen, nu aan de "bak"!
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
Mijn grotere vissen als de goerami's en de manen komen naar het glas wanneer ik 's morgens de kamer binnen kom, voedertijd wordt wel aan mij gerelateerd (net als bij mijn kinderen)
Maar een echte band had ik met één van de drie kogelvisjes die ik vorig jaar had, dat was erg apart en heel erg leuk. Ze kwam achter me aan en volgde me dus qua richting in haar bak en wanneer ik op de bank naast de bak zat kwam ze echt steeds naar me toe zwemmen. Haar oogjes volgden me echt dan, ze was super schattig.
Maar een echte band had ik met één van de drie kogelvisjes die ik vorig jaar had, dat was erg apart en heel erg leuk. Ze kwam achter me aan en volgde me dus qua richting in haar bak en wanneer ik op de bank naast de bak zat kwam ze echt steeds naar me toe zwemmen. Haar oogjes volgden me echt dan, ze was super schattig.
Ik merk dat idd ook met de kogeltjes. Had je ook dwergjes?
Think like a proton and stay positive... ;)
Mijn juwel rio 125
Mijn juwel rio 125
@ Lex; ja ik had een speciaalbakje met 3 dwergjes en wat Rasbora's en oto's.
Met mijn sluiers heb ik echt een band.
Als ik in de bak bezig ben dan zwemmen ze altijd vlakbij en tegen je handen aan.
Ik betrap me er zelfs op dat ik dan tegen ze praat.
Als ik ze eten geef dan zwemmen ze zo naar je hand toe en diverse vissen eten dan ook echt uit m'n hand.
Met de vissen uit de tropische bak heb ik dit veel minder.
De vissen zwemmen ook altijd weg als je in de bak bezig bent, maar ik kan er wel voor gaan zitten en dan heerlijk genieten van al dat kleine spul.
Als ik in de bak bezig ben dan zwemmen ze altijd vlakbij en tegen je handen aan.
Ik betrap me er zelfs op dat ik dan tegen ze praat.
Als ik ze eten geef dan zwemmen ze zo naar je hand toe en diverse vissen eten dan ook echt uit m'n hand.
Met de vissen uit de tropische bak heb ik dit veel minder.
De vissen zwemmen ook altijd weg als je in de bak bezig bent, maar ik kan er wel voor gaan zitten en dan heerlijk genieten van al dat kleine spul.