Beste allemaal,
Ik kwam daarnet een klein schelpje (1 cm) tegen waar tot mijn verbazing een paar pootjes uit kwamen en later ook een soort van kopje. Ik dacht eerst aan een slak maar die lopen niet. Verder ken ik wel krabben in schelpen maar dan alleen zoutwater. Iemand enig idee wat dit voor beestje kan zijn??
Ik heb nog even een filmpje van het beestje gemaakt, de beschrijving was niet heel duidelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=teQeskt8M6s
Ciao
Wat zit er in m´n bak..?!
Re: Wat zit er in m´n bak..?!
Volgens mij is het een kokerjuffer. Er is dus een kans dat het een rover is. Ik zou hem er voor de zekerheid uit halen.
Ik denk ook dat het een kokerjuffer is na verloop van tijd zal er een schietmot o.i.d. uit kunnen komen.Rickpad schreef:Volgens mij is het een kokerjuffer. Er is dus een kans dat het een rover is. Ik zou hem er voor de zekerheid uit halen.
Of ze in dit stadium met die 'koker' ook nog erg roven weet ik eigenlijk niet.
'You can be what ever you resolve to be'
Dat roven verschilt per soort. De ene is een rover de andere niet. Ik weet niet welke soorten rovers zijn en welke niet.
goede avond ik kreeg een visje van mijn beurjonge
maar ik weet niet wat het voor visje is en mijn buur jonge weet het ook niet
kan iemand mij helpen

maar ik weet niet wat het voor visje is en mijn buur jonge weet het ook niet
kan iemand mij helpen
Een Congozalm, Phenacogrammus interruptus. Worden zo'n 12-15 centimeter en zijn ook vrij druk, dus het beste is een leuke school in een grote bak...
Klaar om info te spuiten en absorberen!