12 guppies waarvan 2 zwanger, 3 neon tetra's, 1 zwangere black molly en 4 kleine black mollies. Hier staat kwa planten alleen nog maar wat penningskruid in en nog iets heel kleins. Nu zie ik soms visjes aan het oppervlak lucht happen. Absoluut niet constant hoor, vooral de zwangere vissen trouwens. Is het wijsheid nu ik nog niet zo veel plantjes heb mijn luchtpompje met zo'n groene steen in mijn aquarium te hangen?luchtpompje gebruiken?
-
nicole81
Onderwerp auteur
luchtpompje gebruiken?
Ik heb weer een vraag. Gisteren zijn al zijn al mijn visjes van een aqua 40 (25 liter) naar een niet ingedraaid 72 liter aquarium gegaan (kon echt niet anders)
12 guppies waarvan 2 zwanger, 3 neon tetra's, 1 zwangere black molly en 4 kleine black mollies. Hier staat kwa planten alleen nog maar wat penningskruid in en nog iets heel kleins. Nu zie ik soms visjes aan het oppervlak lucht happen. Absoluut niet constant hoor, vooral de zwangere vissen trouwens. Is het wijsheid nu ik nog niet zo veel plantjes heb mijn luchtpompje met zo'n groene steen in mijn aquarium te hangen?
12 guppies waarvan 2 zwanger, 3 neon tetra's, 1 zwangere black molly en 4 kleine black mollies. Hier staat kwa planten alleen nog maar wat penningskruid in en nog iets heel kleins. Nu zie ik soms visjes aan het oppervlak lucht happen. Absoluut niet constant hoor, vooral de zwangere vissen trouwens. Is het wijsheid nu ik nog niet zo veel plantjes heb mijn luchtpompje met zo'n groene steen in mijn aquarium te hangen?Re: luchtpompje gebruiken?
Normaal gesproken zou ik nu een heel verhaal op gann hangen over het verdrijven van CO2......doe ik nu maar niet 
Vind het in deze situatie wel een goed idee.
Let heel erg goed op je no2 (nitriet) waarde deze weken en je zult regelmatig moeten verversen om die waarde goed te houden.
Vind het in deze situatie wel een goed idee.
Let heel erg goed op je no2 (nitriet) waarde deze weken en je zult regelmatig moeten verversen om die waarde goed te houden.
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
-
nicole81
Onderwerp auteur
Re: luchtpompje gebruiken?
Ik zal het goed in de gaten houden. Ik ga mijn luchtpompje er nu inhangen en als ik meer plantjes krijg zal ik het afbouwen. Bedankt in ieder geval.
Graag gedaan 
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
En in dit geval zou ik ook ff om de 3 dagen 30% verversen.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie