Andere Aquarium winkel

Plaats reactie

Onderwerp auteur
kellyjack
0-200
0-200

Andere Aquarium winkel

Bericht door kellyjack »

Ik heb ongeveer vier weken geleden vis gekocht bij een andere aquarium winkel dan waar ik normaal mijn spullen en vis koop en vorige week ging het in één keer slecht met één van mijn maan vissen (die ik al had), ik ben naar mijn eigen aquarium winkel gegaan en we konden nog niets verontrustend vinden, omdat hij nog geen twee maand oud was kreeg ik voor de zekerheid een nieuwe van hem mee :D helemaal top :D . Deze week kreeg in eens één van mijn vissen een dik oog, ook maar naar de dokter en ja hoor parasieten, wormen en een ontstoken oog. Ik ga er maar vanuit dat dit van de andere aquarium zaak weg komt omdat ik nog nooit problemen heb gehad en dit de eerste keer is geweest dat ik naar een andere zaak ben geweest.

Nu moet ik mijn bak weer gezond zien te krijgen.
Volgens mijn aquarium winkel het volgende advies:
30% water verversen en dan 6 dagen kuren met Sera Omnipur daarna weer 30% verversen dan de wormen kuur.
Maar hopen dat dit allemaal goed gaat.

Onderwerp auteur
kellyjack
0-200
0-200

Re: Andere Aquarium winkel

Bericht door kellyjack »

Mijn kurende bak
Geen licht aan maar wel gif groen water
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid

Re: Andere Aquarium winkel

Bericht door Kees »

Zo, lekker groen dan.
Tsja, hier heb ik ook een aantal winkels in de buurt, bij de ene ga ik voor apparatuur en bij de andere voor vis.
Ik koop ook eigenlijk maar bij 2 winkels nieuwe visjes, de ene winkel is de andere niet qua kwaliteit vis.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie