Watertherapie bakje

Plaats reactie

Onderwerp auteur
VoltFish
0-200
0-200

Watertherapie bakje

Bericht door VoltFish »

1 van mijn vissen heeft een probleem met zijn zwemblaas. Ik heb op google gezocht naar een manier om het visje beter te laten worden en vond dit: Watertherapie

Nu heb ik een plastiek bakje waar ooit vlees in zat van bij de slager gevuld met wat grind, bovenaan gaatjes gemaakt zodat er ijzerdraad door kan waarmee het bakje vast hangt aan de rand van het aquarium.
Onderaan nog een kleine opening gemaakt zodat er water in kan en dit is het resultaat.

Afbeelding

Nu hopen dat ie er door komt.

Roy H
Oud teamlid
Oud teamlid

Re: Watertherapie bakje

Bericht door Roy H »

Wat voor probleem is het met de zwemblaas?
Als het buikwaterzucht is dan hoop ik dat je er vroeg bij bent geweest, anders gaat hij het niet redden ben ik bang.Heb zelf ook 2 visjes gehad met buikwaterzucht, helaas overleden.

iig Succes!!!

Greetings......
Greetings...

Onderwerp auteur
VoltFish
0-200
0-200

Bericht door VoltFish »

sharky71 schreef:Wat voor probleem is het met de zwemblaas?
Als het buikwaterzucht is dan hoop ik dat je er vroeg bij bent geweest, anders gaat hij het niet redden ben ik bang.Heb zelf ook 2 visjes gehad met buikwaterzucht, helaas overleden.

iig Succes!!!

Greetings......
Het visje heeft het jammer genoeg niet gered, deze morgen lag het op zen zei en reageerde niet meer. :(

Roy H
Oud teamlid
Oud teamlid

Bericht door Roy H »

Jammer, maar voor het visje wel het beste. Er is nou eenmaal weinig tegen te doen. Gecondoleerd.

Greetings.....
Greetings...