Zelfde vraag. Lijkt mij ook erg handigVisje in het water schreef:Vakantie tabletten???
Is dit ook de exacte naam? Ga ik eens naar op zoek, dat klinkt enorm goed zeg! Dank voor de tip!
Elke dag onze vissen voeren is niet nodig.
Re: Elke dag onze vissen voeren is niet nodig.
Vakantie tabletten raad ik af. Ik heb er vel negatieve dingen over gehoord. Dit vervuild het water heel erg.
-
larsvisjes
- 200-400

jaa echt verschrikkelijk !!! is echt niet goed voor je aquariumRickpad schreef:Vakantie tabletten raad ik af. Ik heb er vel negatieve dingen over gehoord. Dit vervuild het water heel erg.
Laat dan maar zitten 
Ik heb anders nooit iets gemerkt van vervuiling hoor. Hier is een link naar het product.
bij mij namen geen van m'n vissen datzelfde tablet.
toen ik na 2 weken terug kwam lag ie te schimmelen in m'n bak.
dus denk dat het ook wel afhangt van de soort vis.
toen ik na 2 weken terug kwam lag ie te schimmelen in m'n bak.
dus denk dat het ook wel afhangt van de soort vis.
Als je groeneters hebt kun je beter de goudvis variant gebruiken, veel van mijn algenetende tanganyika deden het er prima op.
Voor de vissen die wel met de hand gevoerd moeten worden en je een oppas hebt kun je bij de chinees lege sambal potjes vragen en de hoeveelheden per keer afgepast klaar zetten voor de oppas. Om de dag gooide de buurvrouw die toch dagelijks kwam voor de kat, een potje in de bak leeg.
Voor de vissen die wel met de hand gevoerd moeten worden en je een oppas hebt kun je bij de chinees lege sambal potjes vragen en de hoeveelheden per keer afgepast klaar zetten voor de oppas. Om de dag gooide de buurvrouw die toch dagelijks kwam voor de kat, een potje in de bak leeg.
-
dickportugal
- 1000+

Moest de kat dan uit het aquarium eten ?? 
Komma vergeten...
Heb zelf cichliden. Voer meestal 1 x in de twee dagen maar soms haal ik dat zelfs niet. Geen enkel probleem overigens. Wel belangrijk is om afwisselend te voeren. mijn stelling: overvoeren is schadelijker dan zuinig voeren.