Voer voor baby goudvis
Voer voor baby goudvis
Hallo mensen ik heb een vraag. Ik heb gister eitjes in de bak gevonden en heb die in een 21l bak gedaan ( voor zo lang ) maar wat moet ik ze nou voeren als ze uitkomen? Er is dat spul tetramin baby maar dat is voor vissen tot 1 cm...
Re: Voer voor baby goudvis
Geen idee
Maar iniedergval gefeliciteerd nu hopen dat ze uitkomen
Maar iniedergval gefeliciteerd nu hopen dat ze uitkomen
Think like a proton and stay positive... ;)
Mijn juwel rio 125
Mijn juwel rio 125
Hallo,
Als de visjes zijn uitgekomen, dan leven ze ca. 3 dagen op hun dooierzak. Daarna zou je ze liquifry 1, kunnen voeren. Dit is speciaal voor de eierleggende vissen.
Weet wel waar je aan begint, want jonge sluiers goed groot brengen vraagt heel wat tijd en soms ook om een moeilijke beslissing.
Probeer jezelf goed in te lezen, zodat je weet wat je moet doen, waterverversing, luchtpompje, cullen (slechte visjes doden) enz.
Als de visjes zijn uitgekomen, dan leven ze ca. 3 dagen op hun dooierzak. Daarna zou je ze liquifry 1, kunnen voeren. Dit is speciaal voor de eierleggende vissen.
Weet wel waar je aan begint, want jonge sluiers goed groot brengen vraagt heel wat tijd en soms ook om een moeilijke beslissing.
Probeer jezelf goed in te lezen, zodat je weet wat je moet doen, waterverversing, luchtpompje, cullen (slechte visjes doden) enz.
Gefeliciteerd met de eitjes
Mirasja, de goudvissen/sluiers kenner, heeft het antwoord al gegeven, zo te zien.
Mirasja, de goudvissen/sluiers kenner, heeft het antwoord al gegeven, zo te zien.
Bedankt!
Ja ik had het al gelezen op een ander forum. Ik ga mijn best doen! Jullie horen nog van mij. Als het goed is komen ze vandaag of morgen uit
Spannend ben benieuwd of het je gaat lukken om ze groot te brengen.
Mijn juwel rio 125
Mijn juwel rio 125
Ik heb er 12 overgeplaatst. Ze leven nog en ze zijn allemaal uit het ei. Ze gaan nu ook een beetje zwemmen af en toe 
Spannend hoor,
Probeer je water zo schoon mogelijk te houden en zet er over een paar dagen een luchtpompje bij.
Heel veel succes.
Probeer je water zo schoon mogelijk te houden en zet er over een paar dagen een luchtpompje bij.
Heel veel succes.
Hee, das leuk om te horen 
Wat leuk 
Veel succes
Veel succes
Mijn juwel rio 125
Mijn juwel rio 125
Even een update. Ze leven nog allemaal!
ze zijn nu 7 dagen oud en het verschonen gaat ook prima... alleen soms een beetje lastig want ik krijg niet al dat eten mee gezogen, maar het gaat goed. Als ze iets groter zijn ( nu 6mm ) dan doe ik er een filter bij met een panty ofzo er omheen zodat ze niet tussen die gaatjes worden gezogen.
-
Visje in het water
- 1000+

O wat een goed nieuws!
Ik ben benieuwd hoor... zodra het te doen is, foto's hè?!

Ik ben benieuwd hoor... zodra het te doen is, foto's hè?!
ZOooo! KLaar met forummen, nu aan de "bak"!
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
Dat is mooi!