Van veel vragen leer je beide.
Ik neig naar de kant van een gezelschap aquarium te denken.
Groter Aquarium
Re: Groter Aquarium
Laatst gewijzigd door kellyjack op 13 mei 2012 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Net als een Pizza moet je beginnen bij "die bodem".
In mijn huidige bak heb ik een voedings bodem maar ik zit er sterk aan te denken deze weg te laten omdat ik ook planten voedingen gebruik en de voedings bodem maar een bepaalde tijd werkt, alleen de vraag, is dit wel verstandig?
Ik heb wel begrepen dat je het best filterzand kunt gebruiken, lijkt mij goed en goedkoop, een zak van 25 Kg (1- 2 MM) bij de Wildkamp hier in de buurt € 9,96 of heeft iemand een beter idee.
In mijn huidige bak heb ik een voedings bodem maar ik zit er sterk aan te denken deze weg te laten omdat ik ook planten voedingen gebruik en de voedings bodem maar een bepaalde tijd werkt, alleen de vraag, is dit wel verstandig?
Ik heb wel begrepen dat je het best filterzand kunt gebruiken, lijkt mij goed en goedkoop, een zak van 25 Kg (1- 2 MM) bij de Wildkamp hier in de buurt € 9,96 of heeft iemand een beter idee.
Groter Aquarium
Op de eerste vraag een volmondige nee
voedingsbodem niet nodig en uit ervaring weet ik dat het een ware ergenis wordt 
De 2e is voor mij een volmondige ja
superzand en zeer geschikt voor de bodem dieren.
Gefeliciteerd met je nieuwe bak hoor
Trouwens, als je vragen hebt over de inrichting is het wellicht handiger om een nieuw topic te starten, dan wordt het sneller beantwoord denk ik
De 2e is voor mij een volmondige ja
Gefeliciteerd met je nieuwe bak hoor
Trouwens, als je vragen hebt over de inrichting is het wellicht handiger om een nieuw topic te starten, dan wordt het sneller beantwoord denk ik
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
Dank je wel Rody
Waar zou ik het beste een nieuw topic kunnen plaatsen?
Filterzand is zeker aan te raden
Ik heb het hier ook, wil nooit meer wat anders
Voedingsbodem zeg ik nee. Hier een recent topic over dit onderwerp waar anderen hun mening geven
Gezelschapsbak, prima keuze! 
Voedingsbodem zeg ik nee. Hier een recent topic over dit onderwerp waar anderen hun mening geven
Groter Aquarium
No problemokellyjack schreef:Dank je wel Rody
Als het over de inrichting cq nieuwe bak gaat kun je hem ergens in dit subforum kwijt.
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
Ok. lezen we elkaar daar verder.
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=113&t=7712
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=113&t=7712