ohja en ook handig om te weten is dat mijn aquarium 60x30x30 is het is 24 graden in het aquarium water en ik wil niet te veel voor de visjes betalen want ik ben pass 12 dus heb nog geen 100de euro's
gr joey
Ik neem aan dat TS hier alleen suggesties wel, en niet de vissen zelfFabian schreef:Zou je dit hier willen plaatsen? Dat is namelijk de geschikte plek ervoor![]()
Daarnaast denk ik niet dat je hier zo snel 'rare' vissen zou vinden, maar proberen kan altijd
Zijn inderdaad allemaal leuke en "vreemd" uitziende vissen jaLaurens schreef: Ik zou denken aan dieren als Acanthopsis choirorynchus en zo. Pangio kuhlii en Gastromyzon- en Sewellia-soorten zien er ook wel raar uit.
Oeps, even overheen gelezenRody schreef:Zijn inderdaad allemaal leuke en "vreemd" uitziende vissen jaLaurens schreef: Ik zou denken aan dieren als Acanthopsis choirorynchus en zo. Pangio kuhlii en Gastromyzon- en Sewellia-soorten zien er ook wel raar uit.vooral de Acanthopsis is leuk kan ik je vertellen, maar geen van allen kan in een 60 cm als je het mij vraagt.